Firma Shine Consulting se specializuje na projektové řízení, a protože se neustále rozrůstali a přibývalo stále více kontaktů a projektů, bylo zapotřebí se od běžných dokumentů, Excelu a Wordu, přesunout k CRM systému. S Anabixem pracují již od roku 2015. A co pro svou práci potřebovali? Cloudové řešení, intuitivní používání, propojení na další aplikace, jednoduchost a neustálý vývoj systému. A jak spolu souvisí Shine Consulting, Anabix a dobrovolnický projekt Pozořické víření? Přečtěte si článek.
Prosím představte stručně čtenářům, jakou činností se zabýváte. V jakém oboru pracujete.
SHINE Consulting se specializuje na projektové řízení. Věříme, že projekty, změny a inovace lze realizovat s radostí. Pomáháme firmám, aby dokončovaly své projekty, změny a inovace s jistotou, včas a v potřebné kvalitě. Řešitelům projektů pomůžeme zvládnout řemeslo řízení projektů. Leadrům a manažerům pomůžeme nastavit zdravé spolupracující prostředí a realizovat v něm úspěšné projekty, změny a inovace. Každého, kdo chce zjednodušit a zefektivnit svou práci při plnění úkolů, naučíme vybrané klíčové postupy projektového řízení.
Popište prosím vaši situaci před zavedením Anabix CRM. Jak jste řešili evidenci kontaktů, sledovali zakázky?
Situace před rokem 2015 byla taková, že jsme používali systém různých XLS dokumentů. V SHINE umíme výborně používat myšlenkové mapy na podporu realizace projektů. Měli jsme díky dílčím dokumentům, které byly myšlenkovými mapami provázány, docela přehled. Ale výrazný nárůst množství kontaktů, projektů a zejména pak rozvoj digitálního marketingu učinil toto řešení těžkopádným.
Jaké byly vaše důvody pro výběr nového CRM řešení a proč jste si vybrali právě Anabix CRM?
Od počátku jsme chtěli cloudové řešení. Udělali jsme si poměrně podrobný průzkum dostupných řešení. 3 aplikace jsme i reálně testovali. Nejvíce nám „sedl“ ANABIX. Měli jsme zpracovaný podrobný seznam výhod, ale ve stručnosti to bylo: výborný poměr cena výkon. Snadné nasazení, intuitivní používání, propojení na další aplikace (pro nás to byl SmartEmailing), neustálý vývoj.
Jak a v čem se změnila vaše práce díky používání Anabix CRM?
Změnila se zcela zásadně. Zejména mají všichni přehled o akviziční a obchodní fázi. Dále nikdy nezapomeneme ozvat se v termínu, které jsme slíbili. Výborně se osvědčilo přímé propojení pomocí seznamů na SmartEmailing. Nové kontakty tak dostávají naše mailové kampaně bez nutnosti dělat ruční zásahy. Zjednodušila se i fáze přechodu od obchodu k realizaci. Všechny informace má tým na jednom místě. Dokonce si dokážeme pomocí uživatelských polí vytvářet obchodní plány vůči klientům. To bylo dříve docela náročné. Hodně se nám ANABIX hodil v období implementace GDPR. Skvěle funguje v rámci našich zakázek a interaktivních webinářů. Dotazníky již realizujeme online. Bleskově se informace dostanou formu úkolů do CRM ANABIX. Jsme tak schopni reagovat okamžitě a sledovat průběžně stav rozpracovaných kontaktů.
Jaké funkce Anabix CRM nejvíce oceňujete a jaké nejvíce využíváte?
Postupně jsme si vyvinuli vlastní přístup. Používáme všechny agendy kontakty, firmy, obchodní případy. Výborné jsou seznamy. Hodí se i otevřenost systému (používáme exporty a importy dat).
Jakou vaši službu, produkt, projekt, tip chcete představit čtenářům? Popište nám jej prosím.
Rád bych zmínil to, že díky ochotě týmu ANABIX jsme mohli využít CRM řešení na podporu rozsáhlého dobrovolnického projektu POZOŘICKÉ VÍŘENÍ. Jednalo se o podporu komunikace v Pozořicích a okolí v březnu až květnu 2020, kdy díky skvělé spolupráci lidí bylo ušito více než 8000 roušek. Ty byly rozdány na mnoho míst Celý příběh si můžete přečíst zde: Na koronavirus hlavně sametově a agilně.
Díky tomu, že SHINE již měl 5 let zkušeností s využíváním ANABIX, tak nasazení na koordinací lidí v Pozořicích proběhlo bleskově. Lidé byli překvapeni, že i dobrovolnický projekt, kde je zapojeno více než 100 lidí a kde je třeba komunikovat mnoho míst může být zcela profesionálně veden.
Josef Hajkr, SHINE Consulting s.r.o.
Děkujeme za rozhovor.
Mgr. Štěpán Musil
Út, 6/10/2020 - 15:30
Komentáře