Baví vás lovit stále nové zákazníky? Nás teda rozhodně ne! Je to totiž dost drahá legrace. A teď nejde jen o peníze, i když o ty jde především 😉 Je v tom i spousta času a aktivit, které nepřináší tolik, kolik by mohly, přestože část z nich se "jen nastaví". Ale pokud chcete výsledky, je to každodenní činnost, která vám ubírá pozornost pro to skutečně důležité - vaše podnikání a zákazníky. Ty zákazníky, které už máte!

Když jsme před několika lety spustili SmartEmailing – první český nástroj na email marketing, měli jsme za cíl alespoň 1000 platících zákazníků. Dnes je jich 1600 a jedním z hlavních důvodů tohoto úspěchu je, že každý z nich se u nás cítí opečovávaný jako v bavlnce.

Na péči o zákazníky si skutečně dáváme záležet. Kromě jiného servisu, to pro nás třeba znamená poslat jako poděkování knihu nebo dokonce original Marlenku. Našim zákazníkům rozesíláme pozvánky na semináře, e-booky, novinky z blogu, voláme jim a zjišťujeme, zda jsou s naší službou spokojeni, odesíláme dotazníky atd. 😉

Komunikujeme pravidelně - systematicky a trvale. Zkrátka dotahujeme věci do konce.

V čem je tajemství?

Dovedete si představit, jaká by byla práce sledovat ručně kdy a co komu poslat?
Kolik lidí by bylo potřeba, aby ve všem byl pořádek a přehled?
Aby vše fungovalo perfektně a přesto s minimálním nasazením?

Máte možnost podnikat složitě, nebo jednoduše! Oboje je možné, ale výsledky jsou značně odlišné. Od začátku nám bylo jasné, že potřebujeme "něco", co nejen usnadní komunikaci a práci s klienty, ale i v týmu. Vyzkoušeli jsme co se dalo, od Excelu přes levné aplikace, dražší aplikace, až po ty super drahé. Vždy to skončilo zklamáním. Levné aplikace neuměly to, co jsme potřebovali, drahé systémy naopak obsahovaly množství neužitečných funkcí, ve kterých se člověk snadno ztratil a nakonec to práci spíš komplikovalo než usnadnilo.

Pokud vám to něco připomíná, máme pro vás takové odhalení (ne)tajemství ve stylu Chytré horákyně: Tajemství jednoduchosti je v SYSTÉMU.

Po mnoha měsících hledání a testování, během nichž nám spousta peněz uletěla komínem, jsme ukončili marnou snahu a začali si vytvářet systém vlastní, na míru. Tak začal vznikat Anabix: jednoduchý, a přitom efektivní, nástroj pro lidi, kteří chtějí podnikat chytře a usnadnit si život.

I díky Anabixu se obrat Smartemailingu dostal během tří let z NULY na téměř 10 milionů ročně. Neuvěřitelné? Možná! Ale je to tak. V několika málo lidech a bez toho, že bychom se museli nějak zvlášť za zákazníky honit. Stačil nám na to přehledný systém, komunikační mapa a soustavná follow-up komunikace se všemi kontakty. 

Prodej 2.0 

Říkáte si: "Je to opravdu tak jednoduché? Prodávat přece nejde tak snadno..." 

Máte pravdu, není to jednoduché. Je potřeba dobře vymyslet, popsat a zautomatizovat prodejní systém tím, že nastavíte a propojíte příslušné aplikace.

Takže buď můžete vstávat každý den z postele s pocitem, že když dnes neprodáte, nebudete mít na zaplacení nájmu a mezd, nebo budete raději rozvíjet své podnikání a dělat to, co vás baví a přináší peníze.

Chcete více inspirace? Přečtěte si také článek Cíle marketingové komunikace: Proč jsou důležité a jak je nastavit? nebo text na stránce Co je to CRM.

Viktor Šabacký

Viktor Šabacký

St, 30/07/2014 - 16:19

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.