Na začátku máte vizi. Vytvoříte produkt, získáte první zákazníky, případně najmete zaměstnance.

Jste celí nadšení, jak to krásně funguje. 

Pokud se vám daří, začne firma růst. Zákazníků jsou desítky, museli jste najmout další spolupracovníky. S rostoucím počtem lidí se však začíná objevovat potřeba koordinovat komunikaci jak uvnitř firmy, tak směrem k zákazníkům. Procesů už je tolik, že je nepojme jedna hlava, jak tomu bylo dřív.

Zaměstnanci přicházejí a odcházejí a s nimi odchází i know-how, které jste jim za vaše peníze předali. 

Rodina vás skoro nevidí a pokud ano, jste duchem nepřítomni a hodně času s telefonem přilepeným na uchu, dokonce i na dovolené. 

Na začátku byla vize – vzpomínáte?

Chtěli jste mít firmu, která bude poskytovat hodnotu, ale zatím vy sami děláte něco, co jste dělat nechtěli. 

1. Které činnosti děláte jen proto, že jste si nenašli čas je na někoho delegovat?
Co je to co děláte pořád dokola místo toho abyste tvořili nové produkty nebo prodávali?

Pravděpodobně zjistíte, že by část těchto úkolů mohl dělat automat.  

2. Stává se vám, že často myslíte na zákazníky, se kterými byste chtěli udržovat kontakt, ale cítíte, že vám chybí “něco” co by za vás komunikovalo aspoň občas automaticky? Něco, co by se samo připomnělo, poslalo dobrý tip, popřálo klientovi k narozeninám... 

3. Když zákazník nereaguje na vaši první nabídku, zahodíte jeho kontakt do koše, nebo s ním komunikujete i následně?

Věděli jste, že podle průzkumů až 67% zákazníků, kteří dnes řekli ne, jsou ochotni nakoupit do roka? 

Proč Anabix?

1. Kde všude máte informace o klientech? Jak rychle je dokážete dohledat, když je nejvíc potřebujete?

V momentu, kdy volá zákazník a vy nevíte co říct, protože marně hledáte v Excelu, ARESu, po e-mailech, na jeho webu či ve fakturačním systému (a účetní je zrovna na obědě!), v poznámkách, LinkedInu, Facebooku, ve své hlavě, v hlavách vašich kolegů ... Jak takový hovor asi končí?

S Anabixem takovou situaci zvládnete v klidu - na jediné kliknutí vidíte vše na jednom místě. Kde jinde než na stránce daného klienta! 

2. Investujete nemalé peníze do získání návštěvnosti webu? Pokud se nevěnujete i následné komunikaci s klientem, pravděpodobně jste minimálně 90% vašich peněz vyhodili do koše. 

Anabix vám pomůže s vytvořením komunikační mapy, tj. cesty, kterou musí zákazník projít, aby nakonec koupil. V každou chvíli víte, kde se který zákazník nachází, co už o vás ví, a co bude následovat. 

3. Pravá ruka neví co dělá levá. Znáte to? Kolega onemocní zrovna v momentě, kdy si vy nejnutněji potřebujete přečíst reakci vašeho společného klienta uloženou v jeho emailové schránce. Nebo voláte klientovi 20 minut poté, co ho už kontaktoval někdo jiný od vás. Je vám to povědomé? 

S Anabixem se vám nic takového nestane. Emaily ze všech firemních účtů se synchronizují s kartou klienta, ke které mají přístup všichni, kterým nastavíte práva. Veškeré záznamy o telefonátech a schůzkách vidíte v přehledu aktivit. 

Místo papírování začnete konečně tvořit a prodávat. Anabix vyřídí všechny „papíry“ za vás. Zadá za vás úkol sekretářce, zařídí poslání emailu s nabídkou klientovi, pohlídá vaše termíny, a ještě vám pošle e-mailem přehled denních úkolů, abyste na nic nezapomněli. 

Další rady najdete také v článku s názvem "Jak získat zákazníka? Připravte jednoduchý plán za jeden den"

Viktor Šabacký

Viktor Šabacký

Út, 26/08/2014 - 14:14

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.