Poznejte HLAVNÍ VÝHODY
českého online CRM systému ANABIX
Vše důležité najdete na jedné stránce kontaktu
V Anabixu nemusíte otvírat spoustu oken, abyste se dostali k informacím, které potřebujete. Přehled o údajích klienta, aktivitách, úkolech, obchodních případech, přílohách i seznamech najdete na jednom místě.
Napojit si můžete libovolnou e-mailovou schránku
Propojením e-mailových schránek získáte přehled o odeslaných i přijatých e-mailech, které si s klienty vyměníte. U nás nemusíte do CRM systému zadávat e-maily ručně. Předcházejte zapomínání a chaosu v komunikaci!
Automatizujte svoji práci s CRM
Pryč jsou doby, kdy jste museli hlídat termíny obchodních případů, přemýšlet o návaznosti úkolů nebo složitě kontrolovat aktivitu s vašimi kontakty.
Tohle a spoustu dalších věcí snadno vyřešíte pomocí automatizace (triggerů).
Sbírejte zájemce z webu i zpětnou vazbu
Získávejte nové kontakty z webu nebo zpětnou vazba od zákazníků či obchodních partnerů díky webovým formulářům. Veškeré vyplněné informace se vám rovnou přenesou do Anabix CRM, nemusíte nic ručně přepisovat.
Česká podpora vs. prostředí pro cizince
Vyberte si, zda chcete mít české, slovenské, španělské či anglické prostředí systému. Ve zvoleném jazyce uvidíte nastavení, hlavní obsah i pevná pole. A pokud si vaši lidé rádi promluví s živou podporou v češtině, pak je rádi uslyšíme.
Reference našich zákazníků
„Začínal jsem v Excelu a zároveň na různých portálech. Po tom, co jsem zvolil Anabix CRM, mám přehledně rozděleny klienty v různých seznamech a přehled v komunikaci, která s klienty proběhla. Když se nový klient rozhodne pro spolupráci, asistentka hned ví, k jakému mentoringovému programu mu má zaslat uvítání, jakou částku má fakturovat a jaké materiály mu má odeslat. Velmi oceňuji funkci tzv. „triggerů“, která umožňuje propojení několika různých funkcí Anabixu.“
„Všechny naše aktivity jsme evidovali v prostředí sdílených dokumentů Google Docs. Po pár měsících jsme zjistili, že trávíme příliš mnoho času při uzavírání obchodních případů, což bylo velmi neefektivní. Práce v Anabix CRM nám přinesla hlavně úsporu času. Vše je na jednom místě – přehled v úkolech, záznamy e-mailové komunikace, evidence dokumentů a poznámek u jednotlivých kontaktů.“
„Po intenzivní práci pouze s Excelem, Outlookem a různými aplikacemi jsem objevil systematičnost CRM systému. Pomohl mi jak s automatizací procesů, sdílením informací a úkolů, tak i s využitím webových formulářů. Anabix CRM jsem si vybral právě pro to, že splňuje potřebné parametry, a umí se propojit s dalšími využívanými aplikacemi jako například SmartEmailingem.“