Anabix CRM pro obor MARKETING
Rozvíjet marketingové strategie bude nyní jednodušší
Shromažďujte, ukládejte a analyzujte data o zákaznících pro správné oslovení
cílového trhu.
S Anabix CRM budete svým zákazníkům více rozumět.
V oboru MARKETING využijete:
Stránka kontaktu
Srdce vašeho podnikání
Evidujte si přehledně informace, které potřebujete o svých potenciálních zájemcích, zákaznících či externích spolupracovnících vědět. Zakládejte si vlastní pole pro Zájmy, Preference či Linky na sociální sítě. Zapisujte či nahrávejte záznamy ze schůzek či telefonátů, nechte si na kartu kontaktu načítat kopie příchozích a odchozích e-mailů.
Seznamy
Mějte pořádek v kontaktech jednou provždy
Kontakty si třiďte do skupin podle služeb, které pro zákazníky děláte, podle jejich budoucího zájmu nebo třeba podle obchodníka, který se o kontakty stará. Každý kontakt může být ve více seznamech. Na seznamy si navažte uživatelská oprávnění i následnou automatizaci procesů jako je zadání úkolu nebo založení obchodního případu.
Obchodní případy
Sledujte potenciální i rozjednané zakázky
Na jednotlivé zakázky si vytvářejte obchodní případy, k nim si připravte vlastní pole pro sledování stavu zakázky, důležité termíny nebo částky. Jednotlivé zápisy či nahrávky ze schůzek a telefonátů si přiřazujte rovněž pod jednotlivé obchodní případy, stejné platí i pro úkoly, které si dáte sami sobě nebo delegujete na druhé.
Webové formuláře
Sbírejte zájemce z webu i zpětnou vazbu
Tento modul využijete pro získávání nových zájemců o spolupráci z vašeho webu nebo sociálních sítí. Ve formuláři se rovnou zeptejte o jaký typ služby má klient zájem, všechny informace se vám přehledně propíšou přímo do Anabix CRM. Formuláře navíc využijete i pro získání zpětné vazby formou Dotazníků třeba od svých stávajících zákazníků.
Triggery
Automatizujte svoji práci s Anabixem
Úsporu času i jistotu, že na nic důležitého nezapomenete, vám hlídá automatizace. Nastavte si posloupnost jednotlivých úkolů pro nejčastější typy zakázek, hlídejte si důležité termíny dodání podkladů či spuštění kampaně nebo navážte úkoly přímo na výstupu z jednotlivých schůzek. S nastavením automatizace vám rádi pomůžeme.
A to není zdaleka všechno!
Podívejte se na přehled všech funkcí Anabix CRM
Nebo si rovnou založte testovací účet a domluvte si úvodní konzultaci
Reference našich zákazníků
„Přehledy o klientech a zakázkách jsme vedli na sdíleném disku, neměli jsme žádný sofistikovaný program pro správu dat. Na Anabix CRM velmi oceňujeme zákaznickou agendu, zahrnující informace o klientovi, nezbytné GDPR a evidenci obchodních případů. Přínosem je mnohem lepší dohledatelnost veškerých záznamů a dokumentů.“
„Všechny naše aktivity jsme evidovali v prostředí sdílených dokumentů Google Docs. Po pár měsících jsme zjistili, že trávíme příliš mnoho času při uzavírání obchodních případů, což bylo velmi neefektivní. Práce v Anabix CRM nám přinesla hlavně úsporu času. Vše je na jednom místě – přehled v úkolech, záznamy e-mailové komunikace, evidence dokumentů a poznámek u jednotlivých kontaktů.“
„Dříve jsme pracovali s excelovskými tabulkami, což se s nárůstem klientů stalo nepřehledné. Po zavedení Anabix CRM, který nám přišel jako cenově dostupný a snadný na ovládání, máme vše přehledně na jednom místě a jednoduše filtrujeme potřebné údaje. Využíváme možnost přiřazování úkolů místo toho, abychom posílali zbytečné e-maily a vždy víme, v jakém procesu zakázka je.“