Anabix CRM pro obor SERVIS
Nechte si hlídat důležité termíny
Termíny servisních prohlídek vás již nezaskočí. Domluvené úkoly budete plnit včas.
Anabix CRM vás předem upozorní na vše důležité.
V oboru SERVIS využijete:
Stránka kontaktu
Srdce vašeho podnikání
Najdete na ní všechno důležité, co potřebujete o svých potenciálních zájemcích, zákaznících či externích spolupracovnících vědět. Pro další informace typu Obor činností, Zájmy, Preference si snadno vytvoříte Vlastní pole. Na kartu si zapisujete či nahráváte záznamy ze schůzek či telefonátů a sledujete, které zakázky s klientem řešíte.
Obchodní případy
Sledujte potenciální i rozjednané zakázky
Jednotlivé zakázky si sledujte přes obchodní případy. Vytvořte si k nim vlastní pole pro specifika dané zakázky (typ stroje, datum příštího servisu apod.). Pod Obchodní případ si přiřazujte jednotlivé zápisy ze schůzek či telefonátů, konkrétní úkoly pro vás i spolupracovníky a potřebné přílohy (smlouvy, předávací protokoly, servisní zprávy).
Triggery
Automatizujte svoji práci s Anabixem
Automatizaci nejvíce využijete pro vytváření úkolů, které vám budou připomínat blížící se termín dalšího servisu. Připravíte si jednoduše šablonu úkolu a pravidlo kolik dní před termínem se vám má úkol vytvořit, automatizace umí i aktualizovat datum podle posledního zápisu aktivity servisním technikem. S nastavením vám rádi pomůžeme.
Seznamy
Mějte pořádek v kontaktech jednou provždy
Kontakty si třiďte do skupin podle různých kritérií – regionu, typu služeb či produktů, které od vás zákazníci mají nebo podle obchodníka, který se o kontakty stará. Každý kontakt může být ve více seznamech. Nad seznamy můžete nastavit uživatelská oprávnění i výše zmiňovanou automatizaci procesů, například hlídání neaktivity v komunikaci.
Přehledy
Pořádek v datech se vám vyplatí
Filtrujte si otevřené obchodní případy či kontakty, u kterých je naplánována servisní kontrola, například na nejbližší měsíc. Stejně snadno zjistíte, kdo a s jakým výstupem poslední servis prováděl. Výsledný přehled si můžete také vyexportovat pro další použití.
A to není zdaleka všechno!
Podívejte se na přehled všech funkcí Anabix CRM
Nebo si rovnou založte testovací účet a domluvte si úvodní konzultaci
Reference našich zákazníků
„Nejdůležitější je pro nás především udržet si přehled v zakázkách, možnost sledovat jejich vývoj, řešit případné reklamace a pozdější úpravy. Dříve jsme si vedli pouze klasické složky, ve kterých jsme museli dohledávat. Díky Anabix CRM máme přehled o všem dění k danému kontaktu nebo zakázce, a lépe si plánujeme úkoly.“
„První klienty jsme ve firmě evidovali pouze v excelovských tabulkách, ale už tehdy nám bylo jasné, že budeme potřebovat systematičnost CRM systému. Anabix CRM jsme zvolili díky cenové dostupnosti, možnosti napojení na všechny další systémy, které k práci se zákazníky využíváme a především tomu, že jde o český systém. Všechny informace máme přehledně na jednom místě a práce je tak snadnější. Chválím si také automatické napojení na webovou stránku i mailing.“
„Dříve jsme používali excelovskou tabulku, která nám přinesla jenom zmatek. Po zavedení Anabix CRM se naše obchodní agenda výrazně změnila. Víme, kdo se stará o klienta, co vše s ním probíral a jaké budou další kroky. Využíváme převážně funkce, které má každé CRM mít, tzn. databázi kontaktů s veškerou historií, filtraci dle lokace, funkce, a samozřejmě notifikaci a automatizaci.“