Inspirujte se a buďte inspirací –
s pomocí Anabix CRM
Přehled inspirací
V článku se dozvíte, co je a co není profesionální koučink. Jak vám může tento nástroj pomoci v rámci životních a podnikatelských témat.
Všeobecné obchodní podmínky jsou klíčem k ochraně vašeho podnikání. Zjistěte, jak vám mohou ušetřit čas, peníze a starosti.
Realitní crowdfunding otevírá dveře široké veřejnosti a vytváří nové příležitosti pro ty, kteří hledají možnosti investovat do nemovitostí. Podrobnosti přináší tento článek.
Máte firmu a nechcete platit zbytečně velké peníze za náklady na provoz? Tento článek Vám pomůže se zorientovat v možnostech tepelných čerpadel.
Byť v súčasnosti online je nutnosť. Každá marketingová stratégia pôsobí na určitú cieľovú skupinu, pričom pri každej je potrebné zvoliť inú komunikačnú formu.
Hektický životní styl si časem vybere svoji daň. Stres, bolesti páteře, ale i bolesti hlavy můžete řešit i bez prášků. Kraniosakrální biodynamika nabízí úlevu od mnoha civilizačních neduhů.
České firmy začínají objevovat strategii age managementu, která jim pomáhá budovat novou pracovní kulturu a způsob řízení.
Zákazníci odmítli cenovou nabídku? Řekli, že cena je vysoká? Tyto osvědčené strategie vám pomohou zvýšit míru akceptace nabídek a tím i výnosy.
Mnoho podnikatelů se potýká s nedostatkem času a trpělivosti na učení se s dětmi. Objevili jsme přístup, který mění pravidla hry.
Zjednodušte obchodní procesy a posilte marketingové interakce pomocí nejnovějších AI technologií. Objevte výhody integrace umělé inteligence do CRM a marketingových systémů.
Zajímáte se o investování do dluhopisů developerů? Naučte se rozlišovat mezi dobrými a špatnými investičními příležitostmi a minimalizujte rizika spojená s investováním do developerských projektů.
V súčasnej hektickej dobe sme neustále vystavení stresu a náročným situáciám a býva náročné sa niekedy zastaviť a zamyslieť sa nad svojimi pocitmi.
Zasedací místnost je vizitkou kanceláře. Přečtěte si pár postřehů, které se vám mohou hodit při jejím plánování, aby vám dobře fungovala.
Lidé vás osloví, když je něčím zaujmete a když vám budou důvěřovat. Dosáhnout toho však není jednoduché. Přečtete si pár tipů, které fungují.
Ste vyčerpaní zo stresu, rýchleho občerstvenia a sedavého životného štýlu? Je čas začať bojovať o svoje zdravie! V dnešnej rýchlej dobe je dôležité prijať určité opatrenia.
Z provedených průzkumů u B2B zákazníků vyplývá, že nákupní cyklus je ze 70 % hotový ještě před tím, než dojde k samotnému kontaktu s prodejcem.
Již jste pojem virtuální asistence zaslechli, ale není vám jasné, jak to celé funguje? Nebo jenom nevíte, zda se jedná o službu vhodnou právě pro vás?
Máte skvělé webové stránky? A máte na nich vše potřebné v pořádku? Přečtěte si praktické tipy pro vaši profesionální prezentaci na internetu.
Jak probíhá Regionální podnikatelský kemp? Naším krédem je naučit mladé lidi baťovské principy
V tomto článku najdete kombinaci textu a vzdělávacích videí, které vám pomohou lépe se zorientovat na investičním trhu.
Aby mohli web bez problémů používat i handicapovaní, musí být kód přístupný. Co to znamená a jak se v přístupnosti daří evropským webům?
Možná znáte tu situaci, kdy nějaký váš kolega v práci končí nebo rozšiřujete tým a je třeba rozjet výběrové řízení. Vydáte inzerát nebo rozhodíte sítě mezi známými a začnou se ozývat uchazeči.
Být na LinkedIn se rozhodně vyplatí. Je to profesní sociální síť, kde můžete najít své klienty a zákazníky. Jak tam fungovat efektivně? Rozšiřovat síť relevantních kontaktů, publikovat a komunikovat.
Jako zaměstnavatel máte před sebou úlohu obsazení, či přeobsazení pracovní pozice a volíte cesty, jak to udělat? Vyzkoušejte executive search.
Odvádět peníze státu jen tak bez jakéhokoli užitku, anebo namísto odvodů získat produkty a služby, které přispějí k rozvoji vlastní firmy? Co je výhodnější?
Vizuální vjemy na nás dnes působí ze všech stran, na sociálních sítích, při komunikaci za pomoci smajlíků, ale i venku mimo online svět. Když se podíváme do firemního prostředí, nadále však převažují prezentace plné textu bez vizuálních a interaktivních prvků, ve kterých je obtížné se orientovat a zachytit hlavní myšlenku.
Všichni neustále hledáme cestu, jak zlepšovat pracovní procesy, šetřit čas a tím samozřejmě i peníze. Napadlo by vás, že vám v tom může pomoct právě 3D tisk? Ne? My vám tedy povíme, v čem je kouzlo 3D tisku.
Nastavit e-learning efektivně není zdaleka tak snadné, jako o něm psát. V dnešním článku se proto podíváme na to, bez čeho se správně připravený e-learning neobejde.
Představte si lékárenské váhy a na jednu misku položte svůj rodinný život, na druhou ten pracovní. Jsou v rovnováze, nebo jedna miska klesá? Jste leaderem a máte pocit, že zaručeně musí klesat na váze miska s prací?
Známá replika vyjadřuje v podstatě základ toho, o čem investování je. Ačkoliv lidé často přistupují k investicím s obavami z nedostatečných znalostí, realita je mnohem jednodušší. Investor si musí stanovit priority a rozumně posoudit nabízené možnosti. Na vše ostatní má zkušeného poradce. Přečtěte si rozhovor s Jiřím Knotkem na téma: "Po čem investoři touží", který dělala Michaela Winklerová - nezávislá PR konzultantka specializující se na oblast nemovitostí a investic.
Nová doba od každého z nás vyžaduje neustálý posun vpřed. V oboru účetnictví, který je obecně považován za velmi tradiční, tomu není jinak a největší rozmach právě zažívá trend digitalizace. Jednou z konkrétních možností, jak digitalizovat účetní agendu při využití ekonomického softwaru Pohoda a zefektivnit tak pracovní procesy v podniku, je vytěžovací modul LiDok. Jak to celé funguje, na to se podíváme v následujících řádcích.
V marketingu našich produktů a služeb se dostáváme do situací kdy nevíme. Nevíme jaký parametr našeho produktu nebo služby je pro rozhodování zákazníka klíčový. Co potřebuje slyšet, aby se pro nás rozhodl? A jakou informací můžeme jeho rozhodnutí podpořit? Zkrátka, poskytnout zákazníkovi pro jeho rozhodnutí přesné informace, ve správný čas a v optimálním množství a přitom ho nezahltit.
Potřebujete nový a hezký web? V dnešním článku pro vás máme tipy na čtyři služby, ve kterých si jednoduše a pohodlně zvládnete vytvořit webové stránky. V dnešní době si totiž nemusíte najímat programátora nebo designéra. Nový web si můžete naklikat i sami - a nebudete k tomu potřebovat nějaké speciální dovednosti.
Jedna vec je, čo my vieme v súčasnej situácii robiť sami so sebou. Druhá vec je, ako riadiť pracovný tím, za ktorého výsledky som zodpovedný. Koučujem teraz aj ja veľa online. Ak koučujem a pýtam sa manažérov, ako sa im v online priestore manažuje tím? Častá odpoveď je „nemám s tým problém, nastavili sme si pravidlá a robia si svoju prácu dobre.“ Veľa manažérov si myslí, že pokiaľ ľudia dodávajú výsledky z domu, nič sa nezmenilo. Dokonca sa stretávam s tým, že sú zamestnanci ešte efektívnejší, pretože pracujú viac, aj 12 hodín denne. Naozaj sa nič nezmenilo?
Pasivní příjem je něco, o čem sní většina z nás. Nemuset pracovat a když už, tak jen pokud sami chceme a práce nás baví. Cest k pasivnímu příjmu existuje několik. Může to být vybudování podnikání s byznys modelem, kdy zákazníci opakovaně odebírají zboží nebo službu.
Často se mě lidé ptají, jak se mi na LinkedIn daří získávat zakázky a jak to dělám. Jaké placené nástroje využívám a jestli se vyplatí. Pak obvykle následuje monolog, kdy jim zapáleně vyprávím svou Li-cestu.
Jako velmi efektivní způsob rozvoje manažerů nebo zaměstnanců je považován především tzv. koučink. Manažeři jej využívají k rozvoji svých schopností a možnosti rozvíjet své plány a vize (prostřednictvím sdílení zkušeností a inspirace), společnosti a firmy pak formou koučinku odhalují nadání a schopnosti svých zaměstnanců. Koučink nelze považovat za klasické školení. Je to něco víc. Koučuji týmy i jednotlivce už řadu let a velmi často se potýkám s otázkou, zda umožnit nadřízeným být u koučování svých zaměstnanců.
RPA - Robotická Procesná Automatizácia je nový buzzword a významný technologický trend, ktorý bude jednou z kľúčových vecí na prežitie firiem v týchto turbulentných časoch. Digitalizácia a automatizácia procesov je vo firmách jednou z často opakovaných tém, ktoré zásadným spôsobom ovplyvnia fungovanie v dobe pandemickej aj postpandemickej.
Kdy jindy začít s podáním ochranných známek, než když k tomu přímo vybízí Úřad Evropské unie pro duševní vlastnictví? Ten se totiž rozhodl podpořit fyzické osoby a malé a střední podniky velmi výhodnou možností ušetření 50 % z výše přihlašovacích poplatků. Obecně však není třeba vyčkávat na výhodné podmínky, ale jít jim vstříc a svoji značku začít chránit už před investováním do ní.
Než jsem poznala systém MAXIMUS, neměla jsem tušení, co vše si pod monitoringem médií představit. Mít celkový přehled o tom, co vyšlo v tisku, rozhlasu či televizi nebo dokonce na internetu a sociálních sítích se mi zdálo jako nemožné. Postupem času jsem začala pronikat do této oblasti a zjistila jsem, že je monitoring médií velice zajímavý a využitelný pro všechny. Zvláště v dnešní době, která je zahlcena obrovským množstvím informací a je náročné pohybovat se v rychle se měnícím světě médií.
Spousty lidí se dnes snaží pravidelně spořit či investovat. Mají vytvořený jakýsi návyk a odkládají si peníze bokem na odloženou spotřebu anebo investují, aby si v budoucnu mohli například vzít hypotéku, pořídit automobil, nebo aby se měli dobře v důchodu. Existuje ale řešení, jak jim jako zaměstnavatel můžete jejich cestu ulehčit a hlavně zefektivnit.
Posledné mesiace sa vyrovnávame so situáciou, ktorú nikto z nás pred tým nezažil. S predlžujúcim sa časom nútenej karantény sa ľudia vyrovnávajú s obmedzeniami a stratou komfortu. Už sme unavení z neustálych informácií o opatreniach, ktoré spúšťajú sériu ďalších reakcií. Stratili sme pocit bezpečia a istoty, čo je jedna zo základných ľudských potrieb. Strácame kontrolu nad situáciou a to zvyšuje prežívanie stresu a negatívnych emócií.
Ak by sme sa pozreli na postavenie prezentovania sa virtuálnou formou na začiatku roku 2020 asi ťažko by sme verili kam sa dopracujeme. V tomto článku Vám povieme o virtuálnych prehliadkach a ich postavení v roku 2021.
Je pro vás vaše podnikání či zaměstnání stresující, energeticky vyčerpávající a finančně ne příliš uspokojivé? Chtěli byste pracovat tak, abyste zažívali naplnění, sebejistotu, úspěch a rovnováhu? Toho je možné dosáhnout, když objevíte něco, čemu říkám Osvícená práce. Osvícená proto, že je na ni posvíceno světlem vědomí. To znamená, že jasně zvědomuje proč děláte to co děláte a důležité souvislosti s tím spojené. Ale také proto, že je to práce, kterou můžete dát největší hodnotu sobě i světu. Zároveň je to práce přivádějící vás do pocitu jednoty a přítomnosti.
Ve světě financí se v poslední době spousta věcí digitalizuje, a tak vzniká požadavek od klientů, mít v elektronické podobě i svoje portfolio, něco na způsob elektronického šanonu, kde mám pouze důležité informace přehledně zobrazeny, a tudíž nemusím ani hledat či studovat skeny smluv apod.
Možná také cítíte, že v současnosti je velmi důležité rozhodnout se, jak naložíme s penězi, které vyděláme. Nemluvím o penězích, které spotřebujeme na chod domácnosti a další výdaje. To, o čem mluvím jsou peníze navíc, které můžeme buďto utratit za věci navíc, nebo s nimi můžeme pracovat. Lépe řečeno – tyto peníze můžou pracovat pro nás.
Přinášíme Vám souhrn účastníků obchodní snídaně, pořádané 20.2.2020 na téma „Řízení procesů a zvyšování výkonnosti firem v praxi“. Jedná se o detailní sondu do fungování firem, které pocházejí z oblasti výroby, automotive, personalistiky, ale také technologických oblastí či světa velkých, korporátních gigantů.
V současné situaci byla spousta z nás donucena přejít na online verzi svého podnikání, a to nás donutilo sedět dlouhé hodiny před počítačovou obrazovkou. Nejeden z vás si jistě stěžuje na bolest zad a uvědomuje si, že se při sezení hrbí. Otázkou ale zůstává, co s tím?
Tento článek obsahuje odpovědi na nejčastější dotazy podnikatelů týkající se rozšíření nákazy COVID-
19 (dále jen „koronavirus“) a vyhlášeného nouzového stavu. Článek je součástí dvoudílné minisérie na téma důsledků rozšíření COVID-19 a týká se pracovního práva.
I v této nelehké době je důležitá komunikace se zákazníky, obchodními partnery i zaměstnanci. Jedním z vhodných komunikačních kanálů je také natáčení videí. Pojďme se společně podívat, jaká pravidla by se měla dodržovat při tvorbě videí, jak dlouhé by video mělo být a jak je možné s nimi pracovat v době nouzového stavu.
Možná vás již napadla otázka, proč byste měli používat pevnou linku, když existuje mobil? Porovnali jsme tedy pro vás výhody mobilního telefonu a pevné linky ve firmě.
Za každým zajímavým projektem je vždy silný příběh. Jinak tomu není ani v Mary’s Meals. Toto hnutí založil v roce 2002 Skot Magnus MacFarlane-Barrow, kdy se začalo v Malawi podávat jídlo prvním 200 dětem. Od té doby se Mary’s Meals rozšířilo do 18 zemí napříč čtyřmi kontinenty a k dnešnímu dni živí každý školní den více než 1,6 milionů dětí.
Socionika vychází z výzkumů o lidské psychice a chování známého psychologa Carla Gustava Junga, jenž si všiml 4 základních rozdílností.
Pokud vám někdy někdo řekl, že LinkedIn je vlastně stejný, jako Facebook... Že vlastně jenom stačí dělat na LinkedIn ty stejné věci, jako na Facebooku... Anebo dokonce, že když jste na Facebooku, tak LinkedIn vlastně vůbec nepotřebujete… Tak to znamená jen jednu věc: Že ten někdo NEVÍ o LinkedIn VŮBEC NIC!
Smart Network je podnikatelský networkingový klub. Vyzkoušejte řadu benefitů, výhod a poznejte inspirativní lidi, díky kterým můžete růst či jim pomoci růst.
Spousta z nás se potýká s rozličnými zdravotními problémy. Bojujeme o to, abych si udrželi zdraví všemi možnými prostředky. Mnohdy do sebe rveme pilulky a jiné „preparáty na štěstí“ jako na běžícím páse a doufáme v zázraky a návrat zdraví. Psychického i fyzického. Co to podpořit i trochu jinak? Nejste si jistí jak? Pak čtěte dál.
Naši poradnu často navštěvují dospělí lidé pracující ve vedoucích a manažerských pozicích. Tyto profese jsou stresově silně zatěžují pro lidský organismus, v těle dochází k tzv. „spirále stresu“ – stres se během dne kumuluje, nemá příležitost vyprchat a stále se znásobuje, což vede k velkým ztrátám energie, únavě, nespavosti, zhoršení soustředění, úzkostem, depresi a také k syndromy vyhoření.
Tento článek je o revizích nepřipevněných spotřebičů a odpovídá na otázky - Co to je revize nepřipevněných spotřebičů?, Proč ji firma potřebuje?, Jak revize probíhá a co dělat, když ji nemáte.
Co mě donutilo napsat tento komentář? Pouze a jenom selský rozum, neboť se stále setkávám ve své praxi s množstvím názorů, že vše roste do nebes „ věčně“ a obloha bude stále „modrá“. Bohužel není tomu tak.
Výjimečná a ojedinělá společenská událost se odehraje letos 6. dubna v Hotelu Voroněž v Brně. Ples pro Fenix je největším bezbariérovým plesem v České republice. A protože mezi čtyřmi sty padesáti účastníky je pochopitelně podstatná část těch, kterých se život na vozíku bezprostředně týká, je jasné, že o "roztáčení" na parketu nebude nouze.
Web je často prvním místem, kde se o vás dozvídají vaši potenciální zákazníci a zdrojem pro naplnění vašeho CRM systému. Mít strategicky postavený web je základem dnešního marketingu.
Novoroční předsevzetí ve většině případů nemají dlouhodobého trvání. Chceme příliš velkou změnu příliš rychle a nejsme připraveni vynaložit dostatečné množství energie na jejich realizaci. Máme pro vás tedy doporučení od kouče Michala a věříme, že nastartujete rok 2019 co nejlépe.
Od 1. ledna 2018 platí pro právnické osoby, které jsou zapsané ve veřejném rejstříku a svěřenské správce svěřenských fondů zapsaných v evidenci svěřenských fondů (dále též jen „zapsané osoby“) nová povinnost, a sice zapsat svého skutečného majitele. Tuto povinnost musí splnit právnické osoby, které jsou zapsány v obchodním rejstříku, do 1. ledna 2019. Ostatní právnické osoby zapsané do dalších veřejných rejstříků (včetně svěřenských fondů zapsaných do evidence svěřenských fondů) pak musí svého skutečného majitele zapsat do 1. ledna 2021.
Či už používate sofistikovaný CRM software alebo si manažujete vaše obchodné prípady pomocou klasického diára, na jednu základnú vec nesmiete v predaji nikdy zabudnúť – stanoviť a dohodnúť so zákazníkom zmysluplný ďalší krok. To znamená – čo a kedy sa má udiať ďalej ako pokračovanie vašej komunikácie?
Před pár týdny jsem byla na třídenním intenzivním tréninku. Se mnou tam bylo dalších několik set lidí. Odhaduji, že nás mohla být tisícovka. Skladba účastníků byla zajímavá. Puberťáci s rodiči, skupiny kolegů z firem, lidé zaměstnaní i OSVČ, majitelé firem, lídři, partneři či manželé, kluci a holky mladší než 20 let i dámy a pánové nad 60 let.
Získávání či budování odkazů, neboli link building (často se uvádí nesprávně linkbuilding), je nepostradatelnou součástí SEO. Příchozí (zpětné) odkazy na váš web a jejich kvalita a počet totiž patří mezi faktory, na základě kterých jsou weby hodnoceny v přirozeném vyhledávání. Pomůžou vám nejen k vyšším pozicích ve výsledcích vyhledávání, ale i k budování autority vašeho webu.
Investujete peníze do reklamy? Nebo jen tak posíláte Facebooku peníze a čekáte, že se něco stane? Nečekejte, protože jen tak se nestane vůbec nic. A když už se bavím o investici, tak doopravdy myslím investici. Jednoduše jako na burze - peníze, které investujete do reklamy se musí v nějakém časovém horizontu zhodnotit a to se zajímavým ziskem.
Lidé toho v poslední době moc nenačtou. Pokud se nějakou náhodou osudu či řízením méně nebo více sofistikované reklamy ocitnou na vaší homepage, máte asi 4 vteřiny na to, abyste je svým textem zaujali. V případě facebookového příspěvku je tento čas ještě kratší. Statusy v newsfeedu přibývají skoro nadzvukovou rychlostí a nikdo nemá čas zabývat se dlouhým čtením, které mu nic nepřinese.
Lidé toho v poslední době moc nenačtou. Pokud se nějakou náhodou osudu či řízením méně nebo více sofistikované reklamy ocitnou na vaší homepage, máte asi 4 vteřiny na to, abyste je svým textem zaujali. V případě facebookového příspěvku je tento čas ještě kratší. Statusy v newsfeedu přibývají skoro nadzvukovou rychlostí a nikdo nemá čas zabývat se dlouhým čtením, které mu nic nepřinese.
LinkedIn má jen v České republice více než 1,5 milionu uživatelů a prezentace na něm může vám a vaší firmě přinést nejen nové zákazníky, ale i nové zaměstnance, dále také například kontakty na obchodní partnery, apod.
Pomalu, ale jistě se blíží okamžik, kdy vstoupí v platnost tzv. GDPR, což je nové legislativní nařízení Evropské unie, které přináší jednotnou úpravu a v ní zakotvená nová a přísnější pravidla pro nakládání s osobními údaji. Tato pravidla se dotknou nás všech, ať už organizací ve státním sektoru, včetně neziskových organizací, firem i jednotlivců.
Myslím si, že je nesmírně důležité, umět své myšlenkové pochody pojmenovat. Vnímat rozdílné myšlenkové pochody svých lidí v týmu, klientů, ostatně i členů rodiny a blízkých. Je dobré vědět, že pokud v něčem neexceluji, zcela jistě je někde člověk, který to zvládne levou zadní, a ještě ho to bude bavit.
Jediné co nás limituje v našem životě a v našem podnikání je čas. Investujme ho do toho na čem opravdu záleží a dělejme to pravidelně. Vytvořme si z našeho podnikání hru a rozhodněme se, že v té hře chceme být fakt hodně dobří.
Co nabídnete svým kolegům Vy, aby byli v práci spokojení a nepoohlíželi se jinde? Benefitem je služba privátního konciéře. Privátní konciéř je osoba, na kterou se Vaši superzaměstnanci mohou obrátit s jakýmkoliv požadavkem.
Máte pocit, že Vašemu podnikání něco chybí? Přemýšlíte, jak jej vylepšit? Staňte se členem Podnikatelského klubu Smart Network a dejte Vašemu businessu nový rozměr.