Jak by se Vám líbilo, kdyby za Vás někdo vkládal údaje do systému? Pokud máte pozici vedoucího, můžete nakázat asistentce nebo jinému podřízenému, ale není to ono. Oni Vaše myšlenky neznají, zabere jim to čas a ochota nebude příliš velká.
Podstatně lepší je, když se Vám údaje vkládají do systému sami. Že to nejde? Ale, ano.
Pokud využíváte náš systém Anabix, jedna z prvních věcí, kterou doporučujeme udělat, je napojení uživatelských účtů na Vaše pracovní emaily. Propojení je rychlé a získáte několik výhod.
Na stránku kontaktu se Vám automaticky přidávají kopie všech odeslaných a příchozích emailů, které si vyměňujete s daným klientem. Emaily jsou přehledně graficky odlišeny a ikonky popsány. Při prvním napojení se Vám také načte historie emailové komunikace a zvolit můžete i variantu, kdy Vám bude Anabix sám vytvářet nové kontakty z došlých emailů.
Při telefonátu či schůzce si snadno najdete Vaši konverzaci, aniž jste nuceni složitě vyhledávat emaily v poštovní schránce. V případě, že nemáte omezené uživatelské role, také snadno nahlédnete do emailové komunikace klienta s Vašimi kolegy.
Tohle je výborné při absenci kolegů – nemusíte je nahánět na dovolené či rušit v nemoci, potřebné informace máte i bez nich. Samozřejmě to platí i ve Vašem případě, také máte určitě rádi svůj klid.
Napojení však nemusí zůstat jen u emailů. Další možností je propojení s partnerskou aplikací SmartEmailing, které Vám umožní získat přehled i o hromadně odeslaných emailech, jejich otevíratelnosti i klikanosti na odkazy. Jedno super doporučení napsal kolega Viktor ve svém článku Víme, kam Vaši klienti klikají! - přečtěte si jej a dozvíte se, jak je díky propojení a automatizaci, snadné volat jen na klienty, kteří mají zájem o Vaši nabídku.
Anabix je připraven ke snadnému propojení i na další aplikace.
Potřebujete vytvářet faktury a mít přehled o jejich uhrazení? Napojte si fakturační systém Fapi, který umí nejen základní funkce, ale i vytvářet prodejní formuláře na Váš web. Prostřednictvím napojení budete mít přímo v Anabixu přehled o uhrazených i neuhrazených fakturách a mohou se Vám také načítat informace o nových klientech.
Propojit lze také aktuální jedničku v provizních systémech program Afillbox. Toto spojení Vám umožní mít přehled o klientech, kteří Vás a Vaše produkty/služby propagují. Informaci, že tomu tak je, najdete, jak je u nás zvykem, přímo na stránce kontaktu.
Novinkou tohoto měsíce je možnost přenosu zadaného úkolu z Anabixu do Vašeho Google kalendáře. Stačí si v uživatelském nastavení propojit jeden či více Vašich kalendářů a při zadávání úkolu zaškrtnout volbu, zda chcete daný úkol přenést.
Zatím funkce funguje jednosměrně, tedy z Anabixu do Googlu a úkol se zapisuje pouze ke zvolenému datu. I tak věříme, že novou funkci oceníte a budete aktivně využívat. Na vylepšení budeme nadále pracovat, stejně jako na dalších funkcích systému, které Vám ještě více ulehčí komunikaci s klienty.
Na našem webu je rovněž dostupná API dokumentace umožňující napojit i další programy, které používáte. Pokud máte k ruce technika, který Vám spravuje druhý systém, dokumentaci mu předejte společně s kontaktem na nás a my mu pomůžeme vše správně nastavit.
Štěpán Musil
Pá, 17/04/2015 - 08:00
Komentáře