Novinky v Anabixu a změny cen od září 2017

Anabix je na trhu od roku 2012. Když jsme před pěti lety začínali, obsahoval podstatně méně funkcí, než je tomu nyní. Od té doby jsme urazili kus cesty a Anabix je dnes konkurenčním systémem i pro větší a známější české i zahraniční CRM. To, že jsou novinky dobře kvitovány, nám dokazuje stále narůstající počet nových klientů, a hlavně prodlužování spolupráce u stávajících zákazníků.

Ve vylepšování Anabixu pokračujeme i v současnosti. Od letošního roku můžete nově využívat ucelené informace o firmách přes registr Merk, díky němuž lépe poznáte historii i současnou situaci vašich zákazníků i obchodních partnerů. Nově jsou k dispozici také tiskové náhledy, které využijete nejen pro samostatný tisk, ale i pro uložení ve formátu PDF pro případ, kdy nejste na internetu a potřebujete mít přehled o komunikaci s  vašim klientem.

V plánu na nadcházející období máme další novinky. Těšit se můžete na nová vlastní pole typu výběru, díky nimž si předem nastavíte, co mají vaši uživatelé do těchto vlastních polích zapisovat. Pracujeme i na automatickém přenosu kontaktů do Google účtu. Vzhledem ke stále většímu počtu uživatelů, kteří potřebují pracovat s CRM „v terénu“, se objeví mobilní verze Anabixu, která zrychlí práci se systémem na mobilních telefonech. Naším cílem je také napojení Anabixu přímo na mobilní zařízení tak, aby fungovalo přímé vytáčení čísla po kliknutí na ikonku telefonu v kartě kontaktu, načítání SMS zpráv či informací o nepřijatých hovorech.

To je pouze výčet některých chystaných novinek. Kdo jste s námi již delší dobu, dobře víte, že každý měsíc přidáváme minimálně jednu novou funkci nebo vylepšení.

Od září 2017 přecházíme na nový ceník

Od uvedení Anabixu na trh jsme zlepšovali systém bez toho, aniž bychom měnili náš ceník. Pravidelné poplatky za provoz i náklady na přidávání funkcí se však stále zvyšují. V Anabixu se také objevují a budou objevovat nové možnosti, které máme díky externím placeným službám jako je např. Merk.

K 1. září 2017 tedy přistupujeme ke změně našich tarifů , jejichž cenu budeme garantovat minimálně na dobu dalších 5 let (do 31. srpna 2022). U tarifů dojde i k jejich vylepšení. Nové tarify nabídnou větší maximální počet kontaktů a ve všech bude dostupná automatizace (triggery). Právě automatizace bývá jedním z hlavních důvodů, proč si nový zákazníci vybírají Anabix a naše přání je, aby si díky automatizaci zjednodušili práci všichni naši uživatelé.

Anabix navíc stále nabízí kontinuální podporu firmám, které se rozrůstají a nabírají nové spolupracovníky. Místo fixního tarifu za jednoho uživatele proto jdeme již od začátku cestou „balíčků“. Od 1.9.2017 si v Anabixu můžete zvolit základní tarif MINI až pro 5 uživatelů, tarif MIDI až pro 15 uživatelů a MAXI až pro 35 uživatelů. O uživatelské profily se tedy nemusíte v rámci snižování nákladů dělit s kolegy, právě naopak – každý váš uživatel může mít svůj vlastní přístup do vašeho účtu. Nový ceník již najdete na stránce pod odkazem.

Další novinkou v Anabixu bude nový web, FB stránka i uzavřená skupina pro všechny naše uživatele, kde si můžeme vzájemně pomáhat v efektivním využívání Anabixu. I nadále budou přibývat články na blogu, návody ve znalostní bázi, praktické webináře, nová souhrnná videa a jak je u nás zvykem i online konzultace a školení, které stále nabízíme bez příplatku.

Věřím, že chystané změny přijmete s pochopením a budete nám nadále pomáhat vytvářet užitečný systém, který se vám bude dobře používat.

Štěpán Musil

Štěpán Musil

Út, 27/06/2017 - 17:30

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.