Sekce Inspirace se rozrostla o další tři články. Tentokráte se točí kolem získávání návštěvnosti na webu. Kontakty, které si ukládáte do Anabixu, můžete získávat různým způsobem. Nám se osvědčila kombinace a spolupráce právě v následujících třech oblastech.
Copywriting – článek „Máte 4 vteřiny, někdy i míň“
Blogové články, texty na webu i prodejní emaily jsou zdrojem budování vztahů i pravidelných prodejů. Platí to, pokud jsou napsané srozumitelně, přitažlivě a s přínosy pro čtenáře. O své doporučení se s vámi podělila Ivana z Narrative Media.
SEO – článek „Prečo byť na 1. strane v Google“
Neplacené vyhledávání na Google je pro nás jeden z nejčastějších způsobů, jak získáváme nové zájemce o vyzkoušení Anabixu. Vděčíme tomu hlavně díky vhodně nastavenému SEO na našem webu. Vladimír se věnuje této problematice již několik let a připravil pro vás v článku i konkrétní příklad využití SEO v praxi.
Reklama na Facebooku – článek „3 tipy, které vám při použití reklamy na Facebooku zachrání desítky tisíc korun“
Facebook využíváme aktivně od loňského září. Kromě firemní stránky a uzavřené skupiny pro uživatele Anabixu, spouštíme a obměňujeme i Facebookovou reklamu. S Michalem, který pro vás sepsal 3 hlavní tipy, spolupracujeme od začátku.
Jak získáváte návštěvnost vy? Podělte se o své zkušenosti a napište do komentářů, jaký způsob získávání návštěvnosti vám nejlépe funguje!
Chcete zveřejnit v sekci Inspirace i vaše doporučení? Napište mi na email stepan.musil@anabix.cz, s čím můžete pomoci ostatním uživatelům a obchodním partnerům Anabixu.
Štěpán Musil
Út, 7/8/2018 - 16:00
Komentáře