Představte si, jaké by to bylo mít veškeré informace na jednom místě, získávat upozornění, ulehčit si práci díky automatizaci, sledovat reporty aktivit a úkolů, úkoly i zadávat. Není to vymyšlený sci-fi svět. Něco takového mít můžete.

Uvažujete o novém CRM systému? Chcete mít pořádek ve svých klientech a zakázkách? Pojďme se společně podívat při jakých činnostech (v jakých oborech) vám dokáže pomoci Anabix CRM.

Anabix CRM pro obor Finance Úspora času s automatizací procesu

Není nic lepšího než získat více času, zautomatizovat běžné denní úkony a získat více prostoru na další práci.

„Jako finanční poradce budete vždy vědět o všem, co jste si se svými klienty telefonicky či na schůzkách řekli a pohlídáte si i jednotlivé kroky, které musíte s nimi projít k jejich i vaší spokojenosti.“

Anabix CRM pro obor Reality - Všechno přehledně a na jednom místě

Čím méně klikání myší, tím lépe. Mít veškerá data k obchodním případům na jednom místě, je téměř sen. Anebo ne?

„Prodej i pronájem nemovitosti vám půjde lépe od ruky, když si povedete evidenci všech zájemců o prohlídku konkrétního domu či bytu a budete vědět, kdo má jaké požadavky, potřeby a záměry.“

Anabix CRM pro obor Vzdělávání - Přehled o budoucích akcích

Učit se, učit se a učit i jiné. Kde ale brát čas na sledování budoucích akcí? Anabix nabízí možnost mít ucelený přehled o všech akcích či kurzech.

„Pokud pracujete ve vzdělávací firmě nebo jste samostatný lektor či kouč, budete mít přehled o všech vašich kurzech i seminářích včetně informace, o jaký typ dalšího školení mají účastníci zájem.“

Anabix CRM pro obor MLM a Prodej - Nejen uživatelská práva

Jako obchodník či konzultant je dobré mít rozdělené klienty například podle oblasti a pokud je vás ve firmě víc, často nechcete, aby každý viděl citlivé informace vašich zákazníků. Jak na to? Stačí správně nastavit uživatelská práva.

„Každý úspěšný prodejce se musí dobře starat o svůj prodejní tým. Rozdělení klientů podle regionu a typu požadovaných produktů či služeb je u nás snadné, a to i s omezeným přístupem pro jednotlivé obchodníky.“

Anabix CRM pro obor Servis - Opakované hlídání termínů

Není nad to, když je systém natolik vyspělý, že vám posílá upozornění na danou aktivitu přesně ve stanovený čas. Klidně i opakovaně.

„Pravidelnost servisních prohlídek si rovněž pohlídáte snadno. Zadáte si konkrétní termíny nebo interval jejich opakování a pak už jen plníte úkoly, které vám sami vzniknou přesně ve stanovený čas.“

Anabix CRM pro obor Obchod  - Dostupnost kdekoliv a kdykoliv

Bez omezení na instalaci aplikace do počítače. Kdykoliv a kdekoliv. A co potřebujete? Pouze internetové připojení.

„Na cestách a při schůzkách u klienta se vám bude hodit dostupnost pro vás důležitých informací na tabletu a mobilu. Stačí vám přístup k internetu a vše máte na dosah tehdy, kdy to potřebujete.“

Jsou vám blízké některé uvedené situace? Vytvořte si svůj vlastní účet a poznejte všechny výhody Anabixu na vlastní kůži. Rádi vám poradíme i pomůžeme s nastavením. Tak na nic nečekejte a vyzkoušejte si Anabix CRM ještě dnes.

PS: Lidé ve videu jsou skuteční zástupci vyjmenovaných oborů – finanční zástupce, realitní makléř, lektor, vedoucí týmu, servisní technik, obchodník. Videa vznikla ve spolupráci se společností Big Flow Production. Děkujeme všem účastníkům i spolutvůrcům.

Mgr. Štěpán Musil

Út, 19/5/2020 - 16:30

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.