Jsou seriály, které končí po první řadě, ale to rozhodně není náš případ. Z deníku CRM systému má pokračování a tentokrát na téma implementace. Čeká vás nálož tipů a triků, a to nejen jak správně implementovat CRM systém do firmy, ale jak se během zavádění systému nezbláznit. Připravte si bloček na poznámky, usaďte se a zmáčkněte play.

Jak poznat ten pravý? Samozřejmě ten pravý CRM systém. Zeptejte se sami sebe, jaké jsou vaše potřeby a očekávání a najděte toho správného parťáka pro své podnikání.

Dokonalost sice neexistuje, ale spolehlivost a funkčnost rozhodně ano. A co teprve taková spolupráce s dalšími programy a zjednodušení odesílání faktur, emailingu a mnoho dalšího. Chcete jen udržovat seznamy klientů a dělat všechno ostatní ručně nebo komplexní systém?

Kdo všechno by se měl podílet na výběru CRM systému? Především ti, kteří se systémem budou denně pracovat a CRM by měla být jejich pravá ruka; například specialista zákaznické podpory, obchodní oddělení či marketing. Správný výběr se rovná polovina úspěchu!

Nadupaný CRM systém cool funkcemi, to je to, co potřebujete! Opravdu? Nenechte se nalákat na funkce, které v závěru ani nevyužijete. Pečlivě si přečtěte recenze a zkušenosti zákazníků, nezapomeňte si stanovit, v jakém jazyce jej preferujete a vybírejte tak, aby nový CRM systém šetřil nejen váš čas, ale i peněženku.

Našli jste to pravé softwarové pro vaše podnikání a co teď? Je třeba systém implementovat do firmy tak, aby ve všech sférách šlapal jako hodinky. Každá firma má jiné požadavky a potřeby a díky přizpůsobení CRM systému konkrétním požadavkům, jej lze využít naplno a efektivně.

Bez přípravy to nejde. A to ani během implementace. Bedlivě prozkoumejte všechny funkce a naplánujte jednotlivé postupy, aby vám to s novým CRM systémem dobře klapalo.

Není třeba celou implementaci sfouknout v rekordním čase. Takže rozdělte a plánujte. Připravte si krátkou osnovu, ať se máte o co opřít a začněte s implementací postupně. Díky tomu získáte organizovaného a pořádkumilovného parťáka, na kterého se budete moci kdykoliv spolehnout. A když na něco zapomenete? Nebojte, on vám to připomene.

Už nějakou dobu jdete s novým CRM parťákem ruku v ruce, ale změny ve firmě, na trhu či v potřebách, jsou nevyhnutelné. Nebojte se změny a implementujte nové procesy. Přizpůsobte si CRM systému aktuálním potřebám.

Druhá série videí se inspirovala psaným deníkem CRM, který zveřejňujeme na LinkedIn. Pokud vás zajímá mnohem více tipů a informací, najdete je v našem Zpravodaji.

CRM systém už jste vybrali, implemetovali a co dál? Bude i třetí série videí? Bude a už je! Videa jsou kombinací krátkých scének a následného vysvětlení.

Aby vám nic neuniklo, tak sledujte, odebírejte, likujte a také sdílejte Z deníku CRM systému:

Štěpán Musil

Mgr. Štěpán Musil

09/2024

Komentáře

Vyzkoušejte CRM systém Anabix