Jaká je vaše úroveň vztahu se zákazníky?
Proč je potřeba rozlišovat komunikaci pro jednotlivé fáze obchodního procesu?
Čím vám pomůže uvědomění si milníků a dílčích úkolů v komunikaci?
Nejen na tyto otázky odpovídáme ve webináři s názvem "Komunikace a jak ji správně používat v obchodním procesu", který proběhl ve středu 11.10.2017 od 20h.
Komu je vysílání určeno?
- Obchodníkům, kteří chtějí správně komunikovat na své stávající i potenciální zákazníky
- Vedoucím pracovníkům, kteří potřebují mít přehled o zakázkách a komunikaci podřízených s klienty
- Stávajícím uživatelům Anabixu, kteří chtějí efektivněji využívat Anabix, ať už v rámci rozdělení klientů do seznamů nebo nastavení automatizace
- Obchodním partnerům Anabixu, kteří chtějí umět dobře poradit s nastavením obchodního procesu
Co můžete očekávat od záznamu živého vysílání?
- Podíváme se na důvody a přínosy komunikace s klienty v obchodním procesu
- Martin vám na jednoduchém grafu popíše, jaké jsou úrovně vztahu se zákazníky
- Štěpán vám představí komunikační mapu a její součásti (jednotlivé fáze, milníky a dílčí úkoly obchodního procesu)
- Ukážeme si potřebu odlišení komunikace v jednotlivých fázích obchodního procesu
- Řekneme si konkrétní příklady dílčích úkolů z praxe
Vysíláním vás provádí:
Bc. Štěpán Musil
Své zkušenosti z praxe předává:
Martin Luňák
Prezentaci, kterou používáme ve webináři najdete pod odkazem.
Na záznam z vysílání se podívejte zde:
Naše bonusy pro vás:
Martin – konzultace obchodního procesu nebo trénink obchodních dovedností 1h gratis – napsat email s předmětem „Anabix“ na ja@martinlunak.cz
Štěpán – převedení komunikační mapy do CRM, online konzultace, psát na stepan.musil@anabix.cz
Vyzkoušejte Anabix na 30 dní zdarma a automatizujte své obchodní procesy.
Přečtěte si také článek Cíle marketingové komunikace: Proč jsou důležité a jak je nastavit?
Štěpán Musil
St, 11/10/2017 - 22:00
Komentáře