Fungování pomocí excelových tabulek, které postupně začnou bobtnat a přerůstat do rozměrů s nulovou přehledností. Vizitkáře, nemožnost sdílet informace a činnosti. Toto byly pro rozvojovou agenturu Královéhradeckého kraje, časy před tím, než se naskytla možnost využívat Anabix CRM. Jaké funkce nejvíce využívají a s čím jim Anabix CRM pomohl?

Prosím představte stručně čtenářům, jakou činností se zabýváte. V jakém oboru pracujete?

Jsme rozvojovou agenturou Královéhradeckého kraje. Naší úlohou je podpora, vytváření, koordinace a zajišťování prostředí a podmínek vedoucích ke komplexnímu, vyváženému a udržitelnému rozvoji Královéhradeckého kraje. Dále posilujeme roli výzkumu, vývoje a inovací v regionu.

Konkrétně naše oddělení poskytuje firmám a výzkumným organizacím odborná školení, konzultace a často pro ně organizuje konference, oborová setkání či odborné workshopy.

Popište prosím vaši situaci před zavedením Anabix CRM. Jak jste řešili evidenci kontaktů, sledovali zakázky?

Asi jako každá organizace bez chytrého CRM nástroje. Fungovali jsme hodně pomocí záznamů v excelovských tabulkách plus každý individuálně s kontakty v Outlooku či papírovými vizitkami. Zkrátka neměli jsme žádný nástroj, který by nám usnadnil sdílení informací v rámci týmu.

Jaké byly vaše důvody pro výběr nového CRM řešení a proč jste si vybrali právě Anabix CRM?

Vzhledem k rozmanitosti agendy a nutnosti sdílení kontaktů a zaznamenávání práce s každým kontaktem se dříve či později dostanete do situace, kde se vám větví a bobtná tabulka do naprosto nepřehledných rozměrů. Nástroj, který by nám uvolnil ruce byl naprosto zásadní podmínkou pro další fungování. Chtěli jsme mít kontakty a naše aktivity týkající se partnerů na jednom místě. Anabix nám nabízel řešení, které jsme hledali a za přijatelnou cenu. Jak ve firemním, tak veřejném sektoru hledáte ekonomicky nejvýhodnějšího dodavatele. V druhém případě vždy poptáváte minimálně 3 dodavatele. Nabídka od Anabixu byla u nás vítězná.

Jak a v čem se změnila vaše práce díky používání Anabix CRM?

Anabix nám hodně ulehčil práci v tom, že máme veškeré informace na jednom místě a mají k nim přístup všichni z týmu. Navíc můžete sledovat progres jednotlivých zakázek a obchodních vztahů.  Je pro nás velmi užitečným pomocníkem při rozesílání pravidelných tematických newsletterů, organizování různých konferencí a schůzek, které pořádáme pravidelně, protože si díky seznamům umíme vygenerovat účastníky z předchozích setkání. Odpadla nám práce s excelovskými tabulkami. Ze stolů zmizely vizitkáře 😊. Na druhou stranu je však nutno podotknout, že bez disciplíny a poctivého zaznamenávání všemi uživateli je nástroj funkční jen z části. To však není chybou systému, ale lidským přístupem.

Jaké funkce Anabix CRM nejvíce oceňujete a jaké nejvíce využíváte?

V Anabixu si vedeme kromě veškerých kontaktů také evidenci schůzek. Za velmi užitečné považujeme seznamy, protože organizujeme často konference, schůzky, kulaté stoly, workshopy. Na základě těchto seznamů máme k dispozici seznam zvaných. Za velmi užitečné považujeme, že si můžeme přizpůsobit našim potřebám seznamy díky tomu, že si přidáme vlastní pole.

Jakou vaši službu, produkt, projekt, tip chcete představit čtenářům? Popište nám jej prosím.

O tom, co děláme, se mohou čtenáři dozvědět na našich webových stránkách Platforma investic, rozvoje a inovací Královéhradeckého kraje, kam dáváme informace o všem co organizujeme. Ať neváhají a na jakékoliv akce, které organizujeme se mohou zaregistrovat.

Děkujeme za rozhovor.

Štěpán Musil

Mgr. Štěpán Musil

06/2024

Komentáře

Vyzkoušejte CRM systém Anabix