Rozhovory s Anabixem
Daniela Antropiusová
Daniela Antropiusová
Fungování pomocí excelových tabulek, které postupně začnou bobtnat a přerůstat do rozměrů s nulovou přehledností. Vizitkáře, nemožnost sdílet informace a činnosti. Toto byly pro rozvojovou agenturu Královéhradeckého kraje, časy před tím, než se naskytla možnost využívat Anabix CRM. Jaké funkce nejvíce využívají a s čím jim Anabix CRM pomohl?
Jsme rozvojovou agenturou Královéhradeckého kraje. Naší úlohou je podpora, vytváření, koordinace a zajišťování prostředí a podmínek vedoucích ke komplexnímu, vyváženému a udržitelnému rozvoji Královéhradeckého kraje. Dále posilujeme roli výzkumu, vývoje a inovací v regionu.
Konkrétně naše oddělení poskytuje firmám a výzkumným organizacím odborná školení, konzultace a často pro ně organizuje konference, oborová setkání či odborné workshopy.
Asi jako každá organizace bez chytrého CRM nástroje. Fungovali jsme hodně pomocí záznamů v excelovských tabulkách plus každý individuálně s kontakty v Outlooku či papírovými vizitkami. Zkrátka neměli jsme žádný nástroj, který by nám usnadnil sdílení informací v rámci týmu.
Vzhledem k rozmanitosti agendy a nutnosti sdílení kontaktů a zaznamenávání práce s každým kontaktem se dříve či později dostanete do situace, kde se vám větví a bobtná tabulka do naprosto nepřehledných rozměrů. Nástroj, který by nám uvolnil ruce byl naprosto zásadní podmínkou pro další fungování. Chtěli jsme mít kontakty a naše aktivity týkající se partnerů na jednom místě. Anabix nám nabízel řešení, které jsme hledali a za přijatelnou cenu. Jak ve firemním, tak veřejném sektoru hledáte ekonomicky nejvýhodnějšího dodavatele. V druhém případě vždy poptáváte minimálně 3 dodavatele. Nabídka od Anabixu byla u nás vítězná.
Anabix nám hodně ulehčil práci v tom, že máme veškeré informace na jednom místě a mají k nim přístup všichni z týmu. Navíc můžete sledovat progres jednotlivých zakázek a obchodních vztahů. Je pro nás velmi užitečným pomocníkem při rozesílání pravidelných tematických newsletterů, organizování různých konferencí a schůzek, které pořádáme pravidelně, protože si díky seznamům umíme vygenerovat účastníky z předchozích setkání. Odpadla nám práce s excelovskými tabulkami. Ze stolů zmizely vizitkáře 😊. Na druhou stranu je však nutno podotknout, že bez disciplíny a poctivého zaznamenávání všemi uživateli je nástroj funkční jen z části. To však není chybou systému, ale lidským přístupem.
V Anabixu si vedeme kromě veškerých kontaktů také evidenci schůzek. Za velmi užitečné považujeme seznamy, protože organizujeme často konference, schůzky, kulaté stoly, workshopy. Na základě těchto seznamů máme k dispozici seznam zvaných. Za velmi užitečné považujeme, že si můžeme přizpůsobit našim potřebám seznamy díky tomu, že si přidáme vlastní pole.
O tom, co děláme, se mohou čtenáři dozvědět na našich webových stránkách Platforma investic, rozvoje a inovací Královéhradeckého kraje, kam dáváme informace o všem co organizujeme. Ať neváhají a na jakékoliv akce, které organizujeme se mohou zaregistrovat.
Děkujeme za rozhovor.
Mgr. Štěpán Musil
06/2024
Komentáře