Udržet si přehled v zakázkách, mít možnost sledovat jejich vývoj, řešit případné reklamace nebo pozdější úpravy, je jedna z nejdůležitějších věcí pro firmu Alarmtec s.r.o. Jak dříve evidovali zakázky a v čem jim nejvíce Anabix CRM každý den pomáhá? Více v našem novém rozhovoru s Petrem Smutným.

Prosím představte stručně čtenářům, jakou činností se zabýváte. V jakém oboru pracujete?

Naše firma ALARMTEC s.r.o. se převážně zabývá elektroinstalacemi slaboproudých a bezpečnostních systémů. Výjimkou nejsou silnoproudé instalace a optické sítě.

V oblasti slaboproudů se pohybujeme v širokém spektru a řešíme požadavky typu kamerových, zabezpečovacích a požárních systémů, datových sítí, inteligentních domů (SMART HOME), průmyslových projektů, perimetrických a zamykacích systémů a nově i ozvučení. Za všemi těmito skupinami máme dlouholetou praxi a plníme tak přání našich klientů. Při navazování nových obchodních příležitostí je spokojenost na obou stranách k čemuž nám v největší míře pomáhají reference našich prací.

Jsme sice malá firma, ale umíme zabrat a řešit projekty velkých korporací, stejně tak i ´´malé věci´´ Vždy se snažíme najít řešení k oboustranné spokojenosti.

Nejsme ani firma typu výběrových řízení za nejlevnější cenu. Preferujeme férové jednání a kvalitu, se kterou by měl být zákazník vždy spokojen a také, aby si mohl říci ´´investoval jsem dobře´´

Popište prosím vaši situaci před zavedením Anabix CRM. Jak jste řešili evidenci kontaktů, sledovali zakázky?

Nevím, jestli je to vůbec prezentovatelné 😊 Evidence kontaktů - převážně seznam v mobilních telefonech a archivace emailové komunikace. Co se týče jednotlivých zakázek, klasické složky členěné dle názvu zakázky. Sledování zakázek? No… neměli jsme potřebu zakázky nějak výrazně sledovat, když bylo třeba tak jsme co nejdříve řešili servis, revize, instalace…a tím, že zakázky chodí samy, nebyl ani pořádný přehled co se dělo na té dané zakázce třeba před dvěma měsíci.

Jaké byly vaše důvody pro výběr nového CRM řešení a proč jste si vybrali právě Anabix CRM?

Hlavně změna vedení komunikace a přehled o zakázkách. Na Anabix mě přivedl Smart emailing, kde jsme v té době řešili vylepšení emailové komunikace a marketingu. A od té doby postupně Anabix vyšplhal ve všech internetových nástrojích na pozici 1 a stále přetrvává. Používáme Anabix denně.

Jak a v čem se změnila vaše práce díky používání Anabix CRM?

Hlavně přehled o všem dění k danému kontaktu nebo zakázce. Dále lepší plánování a určování úkolů, automatické upozorňování a ´´uživatelské doplnění ´´ potřebných údajů dle našich požadavků.

Anabix je intuitivní, a i když jsme technická firma tak i u některých online nástrojů se lehce ztratíte a ANABIX poskytuje přes Štěpána Musila silný ONLINE nástroj pro každou firmu. Věnují se svým zákazníkům a není to jen na slibech.

Jaké funkce Anabix CRM nejvíce oceňujete a jaké nejvíce využíváte?

Oceňujeme nejvíce jádro ANABIXu a to jsou poznámky, úkoly a obchodní případy. Vše ostatní dále automatizuje systém a usnadňuje tak práci (triggery, vlastní pole…)

Velkou výhodou Anabixu je i GDPR, které je v základu dostatečně podchycené.

Jakou vaši službu, produkt, projekt, tip chcete představit čtenářům? Popište nám jej prosím.

Tak obecně lze nabídnout firmám i domácnostem SMART HOME LOXONE, kde vidíme u klientů největší nadšení a využitelnost ´´na míru´´

U kamerového systému nebo zabezpečení klient vždy ví co přibližné dostane, ale u SMART řešení jsou stále otevřeny další a další možnosti a splnění různých, mnohdy i běžně nesplnitelných požadavků

Pro naše zákazníky máme připraveno množství různých speciálních řešení typu řízení chladících, mrazících zařízení, automatické nahazování FVE…..až po běžné věci typu řízení světel, topení, žaluzií v domě.

Děkujeme za rozhovor.

Štěpán Musil

Mgr. Štěpán Musil

10/2021

Komentáře

Vyzkoušejte CRM systém Anabix