Aktivity slouží ke sledování historie komunikace s vašimi klienty. Zaznamenávat můžete telefonní hovory, schůzky, sms zprávy či další poznámky k vašim klientům.
Novou aktivitu přidáte přímo na kartě kontaktu, ke kterému se vztahuje. Jednoduše zvolíte typ aktivity, napíšete zápis o telefonátu, schůzce, sms či aktuální poznámku a dáte Uložit. Obr. 1.
Využít můžete i volbu „Více možností“, kde lze upravit datum zápisu aktivity (bez úpravy se aktivita značí vždy v den zápisu). Dále můžete přiřadit aktivitu pod vybraný Obchodní případ, dát Upozornit uživatele (vybraný uživatel dostane emailem notifikaci o zapsané aktivitě) nebo si značit informace do vlastních polí. Obr. 2.
Po uložení vidíte danou aktivitu ihned u kontaktu a můžete si aktivity filtrovat na poznámky, hovory, schůzky, emaily či sms. Obr 3.
Načítání kopií příchozích i odchozích emailů z vašich poštovních schránek přímo do aktivit na kartě klienta si lze nastavit automaticky, stačí mít Anabix propojen. Více v návodu Propojení s emailovými účty?
Alternativní a méně doporučenou variantou přidání aktivity je i přímo ze zeleného menu zvolením tlačítka +.
V nastavení, které se vám poté otevře, vyberete danou aktivitu a připíšete k ní své poznámky. Při určení kontaktu, ke kterému se tato aktivita vztahuje vám pomůže našeptávač – stačí, když začnete psát začátek jména kontaktu, a zobrazí se vám všechny použitelné kontakty. Na závěr si můžete opět určit datum aktivity a uživatele, který má být na tuto aktivitu upozorněn. Obr. 4.
Přehled aktivit najdete také v hlavní záložce Aktivity. Zde si je můžete filtrovat.
V případě jakýchkoli dotazů k tomuto přidání aktivit nám napište na anabix@anabix.cz
Rádi vám s nastavením pomůžeme.