Víme, že je pro vás důležité sledovat v Anabixu také informace z jiných zdrojů. Domluvili jsme se tedy na spolupráci s online fakturačním systémem SuperFaktura a propojili jeho českou i slovenskou verzi.
Nastavení najdete přímo v účtu v sekci Nástroje – Služby – SuperFaktura. Díky přímému spojení se vám budou přenášet oboustranně data o firmách, kontaktech a fakturách. Přímo na kartě kontaktů naleznete nejen přehled faktur, ale i informaci, zda jsou uhrazeny či po splatnosti. Rozkliknout lze také další informace z faktury.
Synchronizace probíhá jednou za dvanáct hodin a při prvním spuštění se vytvoří automaticky seznam „SuperFaktura“. V něm naleznete kontakty z fakturačního systému. Pokud klient zatím v Anabixu není, vytvoří se pro něj nová karta firmy i kontaktu.
Jaké výhody můžete získat používáním SuperFaktury? O odpověď jsem požádal přímo členku týmu SuperFaktury Janku Ivanišovou.
Výhodou SuperFaktury je její otevřenost. Podporujeme export pro Money, Pohodu, MRP, ISDOC (na slovenské SuferFaktúra.sk je to i export do účetních programů Omega a PROLUC). Poskytujeme možnost přístupu pro účetního.
Umíme pokrýt celý obchodní proces od cenové nabídky, přes objednávku, zálohovou fakturu, dodacího listu až po ostrou fakturu. Když potřebujete zaslat fakturu v papírové formě, je tu možnost využití hybridní pošty. Jako jediní máme přehledy cash flow.
Uživatel si může nastavit zasílání pravidelných faktur, které se dokážou odesílat i automaticky (takže jen jednou nastaví šablonu faktury a ta se potom v pravidelných intervalech odešle na zadaný kontakt sama).
Máme možnost nastavení automatického párování úhrad. Při české SuperFaktura.cz aktuálně pro 9 bank (Air bank, Fio, Česká spořitelna, ČSOB, MONETA Money Bank, Komerční banka, Raiffeisen Bank, UniCredit, Equa bank, Sberbank). Slovenská SuperFaktúra.sk podporuje 8 bank (Tatra banka, ČSOB, Fio, Prima banka, Slovenská sporiteľňa, UniCredit, VÚB Banka, OTP banka).
Uživatel si může údaje z faktur přenést přes export přímo do systémů kurýrských služeb. V SuperFaktura.cz podporujeme aktuálně 7 kurýrských služeb (GEIS, GLS, TNT, UPS, DPD, DHL, PPL). Slovenská SuperFaktúra.sk jich podporuje 8 (GEIS, Slovenská pošta, GLS, TNT, DPD, UPS, DHL, Slovak Parcel Servis).
Jaké výhody získají uživatelé v prémiovém balíku, ve kterém je dostupné API?
V prémiovém balíku je přístup pro více uživatelů, kterým můžete přiřadit konkrétní roli. Tuto funkcionalitu budeme ke konci tohoto roku „překopávat“, aby si uživatelé mohli nastavit pravomoci jednotlivých rolí individuálně.
V prémiovém balíku je taktéž dostupné nastavení více číselných řad pro doklady.
A co SuperFaktura plánuje za nové funkce?
Je toho víc. Ráda bych zmínila, že v nejbližších dnech budeme spouštět testování mobilní aplikace, na podzim by měla být venku.
Taktéž chystáme automatické upomínky přes SMS (jsou efektivnější, než upomínkování přes email).
Pokud máte účet u SuperFaktury, neváhejte s jeho napojením. V případě, že vás tento fakturační systém zaujal, můžete si zaregistrovat českou testovací 30 denní verzi na http://www.superfaktura.cz nebo slovenskou testovací verzi na http://www.superfaktura.sk. S napojením aplikací vám rád pomohu.