CENÍK Anabix CRM
Spočítejte si jednoduše vaši cenu.
Stačí zadat počet uživatelů, kteří budou systém využívat a počet kontaktů vaší databáze.
Uvidíte okamžitě roční nebo čtvrtletní cenu za celý účet a pro rychlé srovnání i přepočtenou cenu za jednoho uživatele měsíčně.
Čím více uživatelů máte, tím méně za ně zaplatíte.
Pro slovenské klienty vystavujeme faktury v EUR bez DPH dle aktuálního kurzu ČNB.
Kalkulace ceny
V uvedené ceně máte
zabezpečený a zálohovaný přístup do systému pro vás i vaše kolegy 24 hodin denně
neomezené množství aktivit, úkolů a obchodních případů
až 10 GB dat na vaše přílohy
7 návodných e-mailů, díky kterým snadno rozběhnete svůj testovací účet
e-mailovou a telefonickou podporu v češtině
textové návody ve Znalostní bázi
Online konzultace dle vaší potřeby (pomůžeme s vytvořením vlastních polí, seznamy i importem dat + seznámíme vás s funkcemi + vyladíme společně automatizaci + zkontrolujeme nastavené procesy).
Všechny funkce Anabix CRM (ucelená karta kontaktu, napojení e-mailů, webové formuláře, triggery a mnoho dalšího).
Co vás může k ceníku ještě zajímat?
Způsob platby
Využít můžete čtvrtletní nebo roční platbu. U roční platby dostáváte měsíční bonus, výsledná cena je tedy za 13 měsíců. U čtvrtletní platby se základní roční cena dělí čtyřmi. Splatnost faktur je 14 dní a za samozřejmost považujeme hrazení faktur v termínu splatnosti.
Navyšování či snižování počtu uživatelů nebo kontaktů
Jednou měsíčně máte možnost zvýšit počet uživatelů či kontaktů vašeho účtu. Stačí zažádat e-mailem nebo zadat požadavek přímo ze systému. Navýšení se řeší doplatkem za zbývající předplacené období. Novou cenu vám ukáže naše kalkulačka. Snížení počtu uživatelů či kontaktů lze udělat vždy před koncem předplaceného období, s platností od nového období.
Výhoda pro neziskové organizace
Pokud se věnujete charitativní činnosti, s Anabix CRM získáte výhodnější cenu, pro bližší informace nás kontaktujte! Rádi vás také podpoříme na našem webu i sociálních sítích.
Ukončení spolupráce
Poskytujeme 30denní garanci vrácení peněz v okamžiku, kdy si již přístup do Anabix CRM zaplatíte. Vyjdeme vám ale vstříc i v průběhu domluveného období, jen je potřeba nahlásit ukončení spolupráce před koncem stávajícího předplaceného období. Vždy nám jde o oboustrannou spokojenost.
Reference našich zákazníků
„První klienty jsme ve firmě evidovali pouze v excelovských tabulkách, ale už tehdy nám bylo jasné, že budeme potřebovat systematičnost CRM systému. Anabix CRM jsme zvolili díky cenové dostupnosti, možnosti napojení na všechny další systémy, které k práci se zákazníky využíváme a především tomu, že jde o český systém. Všechny informace máme přehledně na jednom místě a práce je tak snadnější. Chválím si také automatické napojení na webovou stránku i mailing.“
„Evidenci kontaktů jsme řešili formou poznámek a tabulek v Excelu. Potřebovali jsme nějaký jednodušší systém, kde bychom mohli sledovat průběh zakázek. Na Anabixu CRM si cením větší přehlednosti úkolů, hlídání termínů a možnosti delegování jednotlivých úkolů na kolegy. Nemusíme složitě dohledávat jaký krok k úspěšnému dokončení obchodního případu právě následuje, systém za mě sleduje plnění všech zadaných úkolů na 100 %.“
„Dříve jsme pracovali s excelovskými tabulkami, což se s nárůstem klientů stalo nepřehledné. Po zavedení Anabix CRM, který nám přišel jako cenově dostupný a snadný na ovládání, máme vše přehledně na jednom místě a jednoduše filtrujeme potřebné údaje. Využíváme možnost přiřazování úkolů místo toho, abychom posílali zbytečné e-maily a vždy víme, v jakém procesu zakázka je.“