Nabízíte konzultace, pronajímáte krátkodobě prostory nebo nabízíte služby, u kterých si mohou vaši klienti předem rezervovat termín? Pak vás jistě potěší propojení Anabixu s rezervačním systémem Citydiář. A jak to funguje? Na svůj web si umístíte jeden či více rezervačních formulářů a po vyplnění rezervace zájemcem, jej okamžitě najdete v Anabixu včetně vytvořeného úkolu k vybranému termínu a času.
Co k tomu potřebujete?
1) Svůj účet v Anabixu (pokud jej nemáte, založte si 30denní testovací účet)
2) Účet v rezervačním systému Citydiář (založit si jej můžete rovněž na 30denní zkoušku)
3) Webové stránky, kam vložíte své rezervační formuláře
Jak si účty propojíte?
Po přihlášení do účtu rezervačního systému Citydiář si založíte svoji provozovnu. V nastavení provozovny vyplníte údaje ze svého účtu Anabixu – API token + email, kterým se do Anabixu přihlašuje. V případě, že máte více provozoven (poboček), nastavení provedete u každé z nich.
Jak provedete nastavení rezervačního systému?
Pokud chcete dát přístup do rezervačního systému svým zaměstnancům nebo kolegům, můžete jim založit vlastní přístupy přes záložku „Správa zaměstnanců“.
Dále si v rezervačním systému vytvoříte jednotlivé služby, na které se mohou zájemci registrovat. Například: Osobní schůzka, Online konzultace, Pronájem sálu, Vzdělávací kurzy, Semináře, Sportovní akce a jiné. U každé služby si nastavíte, kdo má být řešitelem vytvořených úkolů a do kterého seznamu se má kontakt po objednání termínu vložit. V roletce se vám nabídnou vaši aktivní uživatelé a dostupné seznamy z vašeho účtu Anabixu.
V případě, že chcete nabídnout k jednotlivým službám ještě doplňující produkty, např. občerstvení k pronájmu sálu nebo osobní konzultaci v rámci semináře, můžete si tyto produkty vytvořit přes záložku „Produkty“.
Dalším krokem bude založení konkrétních termínů jednotlivých služeb, což provedete přes záložku „Termíny“. V zobrazeném kalendáři vyberete první termín některé ze služeb a vyplníte údaje včetně pravidel pro opakování nabídky dané služby ve stejném termínu. Postupně takto založíte všechny termíny, které chcete pro všechny vaše služby nabídnout. Současně s tím můžete jednotlivé služby barevně odlišovat.
Jak vložíte formuláře na web?
Vybrat si můžete, zda chcete mít jeden formulář pro všechny provozovny i služby na jedné stránce nebo zda chcete mít více stránek, na kterých budou formuláře podle provozoven, anebo dokonce i podle jednotlivých služeb. Unikátní HTML kódy k daným formulářům najdete v nastavení svého rezervačního účtu. Celkový HTML kód je uveden přímo na nástěnce, HTML kódy pro provozovny najdete v záložce „Správa provozoven“ a HTML kódy pro jednotlivé služby na přehledu v záložce „Služby“. Vybraný kód zkopírujete do kódu webové stránky, kde bude formulář umístěn.
Webová stránka s vloženým HTML kódem zobrazí příslušný formulář a umožní rezervovat si termíny.
V případě, že na web vložíte HTML kód s názvem Multi výběr, budou moci zájemci označovat více rezervací najednou.
Jak funguje spojení s Anabixem?
U každé provedené rezervace systém zkontroluje, zda je již kontakt ve vašem účtu Anabixu. Pokud není, automaticky se vytvoří nová karta kontaktu, kde je uvedeno jméno, email i telefon, který zájemce vyplnil. Nově vytvořený kontakt najdete v seznamu Citydiář, který vám sám vznikne vyplněním první registrace a dále v seznamu, který jste zvolili v nastavení služby. Zároveň se u všech nových i stávajících zájemců vytvoří úkol s termínem rezervace včetně času i délky rezervace a odkazu na správu rezervace.
Navíc při označení více rezervací najednou vznikne v Anabixu u kontaktu také Obchodní případ s názvem „Hromadná rezervace“.
Máte otázky k rezervačnímu systému Citydiář nebo si jej chcete přímo vyzkoušet?
Pište na podpora@city.cz nebo požádejte o 30denní testovací účet na webu http://citydiar.cz
Potřebujete pomoci s propojením systémů Citydiář a Anabix?
V případě jakýchkoli dotazů k uvedenému nastavení nám napište na anabix@anabix.cz
Rádi vám pomůžeme.