Reference zákazníků Anabix CRM
přečtěte si praktické zkušenosti
"Vyzkoušeli jsme několik CRM systémů, ale až Anabix jsme začali opravdu používat. Díky jeho ON-LINE dostupnosti ho náš obchodní i realizační tým používá kdykoli a odkudkoli. Za pomocí Anabixu máme opravdový přehled a zlepšili jsme tak naší efektivitu práce. Anabix je přehledný a intuitivní. "
"Dlhšiu dobu sme sa rozhodovali, ktorý CRM systém zaradit do našej firemnej komunikácie. Rozhodli sme sa pre Anabix. Prostredie je velmi natívne – vyhovuje nám "all in one page" prostredie. Nespornou výhodou je prepojenie a synchronizácia so SmartEmalingom. Oceňujem taktiež technickú podporu od tvorcov programu, hlavne v začiatkoch práce s aplikáciou."
"CRM systém Anabix je výborný nástroj na riadenie vzťahov so zákazníkmi a obchodnými partnermi, pretože v jednoduchom a intuitívnom prostredí sa nachádzajú všetky k tomu potrebné nástroje. Pokiaľ sme pre tento účel používali bežné office nástroje, práca bola neefektívna a mnohé obchodné príležitosti nám unikali. Hoci sme používali viac nástrojov, informácie boli duplicitné a naopak, mnohé chýbali v ten pravý čas. Teraz je všetko na jednom mieste, prehľadne štruktúrované, zdieľané pre každého vo firme, dostupné odkiaľkoľvek, z čohokoľvek a ešte aj s notifikáciou úkolov a iných udalostí. Anabix je skrátka skvelý."
„Nejdůležitější je pro nás především udržet si přehled v zakázkách, možnost sledovat jejich vývoj, řešit případné reklamace a pozdější úpravy. Dříve jsme si vedli pouze klasické složky, ve kterých jsme museli dohledávat. Díky Anabix CRM máme přehled o všem dění k danému kontaktu nebo zakázce, a lépe si plánujeme úkoly.“
„Dříve jsme používali vlastní systém s jednoduchou databází institucí a příslušných kontaktů, které obsahovaly záznamy o uskutečněných setkáních a výstupech. Anabix CRM nám umožnil mít přehled o veškerém dění, do systému mohou nahlížet různá oddělení napříč společností a cením si toho, že nám odpadla práce s excelovskými tabulkami a přepisováním.“
"Po intenzivní práci pouze s Excelem, Outlookem a různými aplikacemi jsem objevil systematičnost CRM systému. Pomohl mi jak s automatizací procesů, sdílením informací a úkolů, tak i s využitím webových formulářů. Anabix CRM jsem si vybral právě pro to, že splňuje potřebné parametry, a umí se propojit s dalšími využívanými aplikacemi jako například SmartEmailingem."
„První klienty jsme ve firmě evidovali pouze v excelovských tabulkách, ale už tehdy nám bylo jasné, že budeme potřebovat systematičnost CRM systému. Anabix CRM jsme zvolili díky cenové dostupnosti, možnosti napojení na všechny další systémy, které k práci se zákazníky využíváme a především tomu, že jde o český systém. Všechny informace máme přehledně na jednom místě a práce je tak snadnější. Chválím si také automatické napojení na webovou stránku i mailing.“
„Myslím si, že CRM je nedílnou součástí úspěšné firmy. Informace o klientech jsme uchovávali v tabulkách či papírové evidenci. Anabix CRM nám umožnil pracovat jednoduše, efektivně, přehledně a s informacemi, které potřebujeme. Na kartě klienta nyní dohledáme vše, co je pro nás důležité. Od prvního kontaktu až po sepsání smlouvy na realizaci digitalizace projektu.“
„Jsme závislí na zakázkách. Dříve jsme informace shromažďovali v deskách, v emailech a také nosili v hlavě. Anabix CRM nám pomohl tyto informace z hlavy vypustit a ke každé realizované zakázce je mít na jednom místě. Díky exportu do Excelu můžeme sledovat vývoj v grafech a ukazatelích.“
„Správu svých kontaktů a obchodních aktivit jsem vždy řešil v Excelu, poznámkách a kalendáři Google. Díky Anabix CRM se moje práce stala systematičtější a přehlednější. Vše důležité, co se týče kontaktů a obchodních případů mám na jednom místě a můžu se věnovat klíčovým věcem. Anabix CRM mě upozorní na termíny, rozpracované zakázky a další důležité věci pro moji práci.“
„Všechny informace o klientech jsme uchovávali ve složkách v Outlooku a obrovských XLS souborech, které evidovaly až 5 let záznamů a komunikace z prvních let firmy. Jakékoli exporty, reporty a výstupy byly velmi pracné a zpomalovaly náš zákaznický servis. S Anabix CRM máme lepší přehled o práci našich obchodníků, zpětné vazbě našich klientů a můžeme lépe plánovat kampaně a marketingové aktivity.“
„Začínal jsem v Excelu a zároveň na různých portálech. Po tom, co jsem zvolil Anabix CRM, mám přehledně rozděleny klienty v různých seznamech a přehled v komunikaci, která s klienty proběhla. Když se nový klient rozhodne pro spolupráci, asistentka hned ví, k jakému mentoringovému programu mu má zaslat uvítání, jakou částku má fakturovat a jaké materiály mu má odeslat. Velmi oceňuji funkci tzv. „triggerů“, která umožňuje propojení několika různých funkcí Anabixu.“
„Kontakty jsem dříve evidoval v Google kontaktech. Pro sledování zakázek jsem vyzkoušel více řešení, jedním z nich byla i Google tabulka. Anabix CRM jsem si vybral především pro jednoduchost prostředí, možnost definování vlastních polí, či interní automatizaci pomocí triggerů. Například využívám informaci o tom, že zákazníkovi bude končit roční předplatné G Suite nebo že jsem jej delší dobu nekontaktoval.“
„Evidenciu klientov sme viedli najskôr v excelovskej tabuľke. Ale ako sa databáza klientov rozrastala, tabuľky pre nás už boli neprehľadné. Anabix CRM je prehľadný, jednoduchý a má intuitívne ovládanie. Všetko dôležité mi denne pripomína e-mailom. Veľmi oceňujem sekciu „Obchodné prípady“, kde je evidencia celej zákazky. Mám tu prehľad o financiách a všetkých mojich aktivitách a úlohách s našimi klientmi a firmami.“
„Specializujeme se na projektové řízení a naše firma se tak neustále rozrůstá a přibývá stále více kontaktů a projektů. Proto bylo zapotřebí se od Excelu a Wordu přesunout k CRM systému. S Anabix CRM se naše práce změnila zásadně. Všichni mají přehled o akviziční a obchodní fázi, dodržují termíny, osvědčilo se i propojení pomocí seznamů na SmartEmailing a realizujeme online dotazníky. Jsme schopni reagovat okamžitě a sledovat průběžně stav rozpracovaných kontaktů.“
„Přehledy o klientech a zakázkách jsme vedli na sdíleném disku, neměli jsme žádný sofistikovaný program pro správu dat. Na Anabix CRM velmi oceňujeme zákaznickou agendu, zahrnující informace o klientovi, nezbytné GDPR a evidenci obchodních případů. Přínosem je mnohem lepší dohledatelnost veškerých záznamů a dokumentů.“
„Dříve jsme používali excelovskou tabulku, která nám přinesla jenom zmatek. Po zavedení Anabix CRM se naše obchodní agenda výrazně změnila. Víme, kdo se stará o klienta, co vše s ním probíral a jaké budou další kroky. Využíváme převážně funkce, které má každé CRM mít, tzn. databázi kontaktů s veškerou historií, filtraci dle lokace, funkce, a samozřejmě notifikaci a automatizaci.“
„Dříve jsme pracovali s excelovskými tabulkami, což se s nárůstem klientů stalo nepřehledné. Po zavedení Anabix CRM, který nám přišel jako cenově dostupný a snadný na ovládání, máme vše přehledně na jednom místě a jednoduše filtrujeme potřebné údaje. Využíváme možnost přiřazování úkolů místo toho, abychom posílali zbytečné e-maily a vždy víme, v jakém procesu zakázka je.“
"Pred zavedením systému Anabix CRM, sme evidenciu kontaktov viedli v klasickom excelovskom programe, ktorý nebol úplne ideálny a bol v tom značný neporiadok. Z tohoto dôvodu sme potrebovali tento systém nahradiť niečím sofistikovanejším. Využívame úkoly, databáza, reminder v spolupráci s kalendárom, v budúcnosti zvažujeme „hromadný mailing“ v súčinnosti s iným produktom. Urýchlila sa práca s klientmi, aj obchodovanie.”
“Zkoušeli jsme různá řešení od excelovských tabulek, po jiná CRM. Hlavními důvody výběru Anabix CRM pro nás byla integrace různých SW řešení, která používáme a využití CRM jako hlavního nástroje při práci se zájemci a studenty. Díky jednoduché integraci s dalšími používanými systémy se zrychlila naše práce, snížila se chybovost a nutnost různých podpůrných aplikací či systémů.”
„Evidenci kontaktů jsme řešili formou poznámek a tabulek v Excelu. Potřebovali jsme nějaký jednodušší systém, kde bychom mohli sledovat průběh zakázek. Na Anabixu CRM si cením větší přehlednosti úkolů, hlídání termínů a možnosti delegování jednotlivých úkolů na kolegy. Nemusíme složitě dohledávat jaký krok k úspěšnému dokončení obchodního případu právě následuje, systém za mě sleduje plnění všech zadaných úkolů na 100 %.“
„Všechny naše aktivity jsme evidovali v prostředí sdílených dokumentů Google Docs. Po pár měsících jsme zjistili, že trávíme příliš mnoho času při uzavírání obchodních případů, což bylo velmi neefektivní. Práce v Anabix CRM nám přinesla hlavně úsporu času. Vše je na jednom místě – přehled v úkolech, záznamy e-mailové komunikace, evidence dokumentů a poznámek u jednotlivých kontaktů.“
„Klasicky jsme používali excelovské tabulky, Google kontakty a měli jsme porady, kde jsme si informace navzájem předávali ústně. Díky Anabixu CRM máme propojeny e-maily napříč organizací s navázáním na konkrétní kontakty a obchodní případy. Velmi nám to pomáhá k rychlé a přesné orientaci a tím i větší efektivitě naší práce.“
„Ve Smart Networku z pozice provozní manažerky pracuji s Anabixem na denní bázi. Je nás celý tým, proto oceňuji, že se dá v tomto CRM různě sdílet, přiřazovat, třídit, exportovat a reportovat. Anabix je velmi intuitivní, což oceňuji obzvláště při zaučování nováčků. Velikou výhodou je i možnost mobilní verze – takže i při práci mimo počítač si můžu komunikaci v jednotlivých případech poznačit. Neodmyslitelnou součástí Anabixu je pro nás i servisní podpora, kterou nám tým Anabixu poskytuje. Jako velkou výhodu vidím to, že jsou v Anabixu ochotní vyslyšet naše připomínky a dokonce se nechají našimi potřebami i inspirovat k tomu, aby přidali nové funkce CRM. S Anabixem jsme já i celý Smart tým velmi spokojení.“
„Bez CRM systému se v ParaCENTRU Fenix neobejdeme, pracujeme s ním opravdu každý den. Anabix je velice intuitivní při vytváření a doplňování databáze firemních i individuálních dárců, nastavení jednotlivých cílů v daném roce, efektivní ve vyhledávání informací o konkrétním dárci a při analýze reálných vs plánovaných darů. Nemohu opomenout vstřícnou podporu Anabixu. Máte-li jakýkoliv problém s nastavením, téměř ihned na daný problém reagují a se vším ochotně pomáhají.“
„Anabix používáme čtvrtým rokem (od roku 2019) a jsme spokojeni. Jde o přehledný CRM systém, který splňuje požadavky naší asociace. Máme vše důležité na jednom snadně dostupném místě. Naučit se s Anabixem pracovat je snadné, oceňujeme skvělý servis a možnost konzultací.“
„Do Anabixu jsme v TOTEMu převedli naši agendu a komunikaci k dárcovství, firemní podpoře a partnerství s dalšími organizacemi, se kterými spolupracujeme a navzájem se podporujeme. Vyhovuje nám možnost sdílení úkolů, okamžitý přehled o stavu jednání, různé způsoby filtrování či exportování. V nejbližším období se připravujeme i na automatizované procesy a propojení s dalšími systémy - dárcovskou platformou a emailingovou službou. Jako nezisková organizace jsme uvítali možnost okamžitého nasazení systému bez jeho zdlouhavého nastavování a to za zvýhodněnou cenu. Osobně oceňuji pravidelný a aktivní zájem konzultantů z Anabixu o fungování aplikace a velmi vstřícnou podporu."
Co říkají naši partneři
"Jsem ráda, že můžu být partnerem CRM Anabix. Nejen, že ho sama už roky používám, ale nově jsme rozšířili jeho funkce i pro firmu. Jelikož se pohybuji mezi spousty podnikatelů, ráda doporučím dál, s čím jsem spokojená. A vím, že CRM spoustu obchodníkům zjednoduší život. Musím říct, že Anabix je seriózní partner. Sám mi nahlásí, že se někdo z mé strany ozval, nakoupil a provizi platí velmi rychle. Doporučuji tuto spolupráci všemi deseti."
"Při propagaci produktů a projektů jako affiliate partner mě zajímají v podstatě dvě věci: 1) výše provize a komunikace ze strany affiliate managera. Provizní program Anabixu nabízí zajímavou provizi 20 % z ceny objednávky a veškeré mé dotazy a připomínky byly vždy kladně vyslyšeny a to v nejkratší možnou dobu. Co víc si přát. Díky tomu hodnotím tento provizní program velmi pozitivně a doporučuji jej dál a to jak začínajícím affiliate partnerům, tak také profíkům, kteří již nějakou tu provizi při propagaci online nástrojů získali."
"Anabix doporučuji svým klientům nejenom kvůli výši provize, ale především z toho důvodu, že je to dle mého soudu nejlepší CRM online obchodní systém u nás. Zvláště pak oceňuji jejich proklientský přístup. Dohodnutá pravidla platí a nemění se za běhu, jako je tomu u konkurence. Všem svým klientům mohu tento produkt doporučit."
"Program zprostředkování zákazníků přes affiliate nám velice vyhovuje, jelikož odpadá velké množství administrativy spojené s běžným doporučování. V rámci informačních systému není tento způsob běžný a Anabix je jeden z mála, který se touto cestou vydal. Spolehlivé sledování prokliků a konverzí usnadňuje komunikaci nám všem."