Zjistěte přínos online CRM systému ANABIX
PRO VÁŠ OBOR PODNIKÁNÍ
FINANCE
Úspořte čas s automatizací procesu. Budete mít více prostoru na vaše klienty a vylepšení služeb.
Přínos pro obor FINANCE
REALITY
Mějte všechno přehledně a na jednom místě. Prodej i pronájem nemovitosti vám půjde lépe od ruky.
Přínos pro obor REALITY
VZDĚLÁVÁNÍ
Udržujte si ucelený přehled o kurzech, školeních či konzultacích. Vaši lidé i účastníci to jistě ocení.
Přínos pro obor VZDĚLÁVÁNÍ
MLM
Rozdělte si klienty do skupin podle svých obchodníků, regionu nebo nabízených služeb či produktů.
Přínos pro obor
MLM
MLM
MARKETING
Shromažďujte a analyzujte data o klientech. Porozumíte jejich potřebám a efektivně oslovíte trh.
Přínos pro obor MARKETING
SERVIS
Nechte si hlídat důležité datumy a plňte úkoly včas. Termíny servisních prohlídek vás již nezaskočí.
Přínos pro obor SERVIS
OBCHODNÍ FIRMY
Pracujte v kanceláři i na cestách. Důležité informace máte dostupné jak v počítači, tak v mobilu.
Přínos pro obor OBCHOD
NEZISKOVKY
Evidujte si informace o dárcích a dobrovolnících. Přehled nad projektem či akcí je k nezaplacení.
Přínos pro obor NEZISKOVKY
Reference našich zákazníků
„Jsme závislí na zakázkách. Dříve jsme informace shromažďovali v deskách, v emailech a také nosili v hlavě. Anabix CRM nám pomohl tyto informace z hlavy vypustit a ke každé realizované zakázce je mít na jednom místě. Díky exportu do Excelu můžeme sledovat vývoj v grafech a ukazatelích.“
„Přehledy o klientech a zakázkách jsme vedli na sdíleném disku, neměli jsme žádný sofistikovaný program pro správu dat. Na Anabix CRM velmi oceňujeme zákaznickou agendu, zahrnující informace o klientovi, nezbytné GDPR a evidenci obchodních případů. Přínosem je mnohem lepší dohledatelnost veškerých záznamů a dokumentů.“
„Dříve jsme používali excelovskou tabulku, která nám přinesla jenom zmatek. Po zavedení Anabix CRM se naše obchodní agenda výrazně změnila. Víme, kdo se stará o klienta, co vše s ním probíral a jaké budou další kroky. Využíváme převážně funkce, které má každé CRM mít, tzn. databázi kontaktů s veškerou historií, filtraci dle lokace, funkce, a samozřejmě notifikaci a automatizaci.“