Anabix CRM pro obor FINANCE
Ušetřete čas s automatizací procesu
Jako finanční poradce rozhodně nechcete ztrácet čas. Uspořte jej díky automatizaci procesů.
S Anabix CRM získáte více času na vaše klienty a lepší služby.
V oboru FINANCE využijete:
Webové formuláře
Sbírejte zájemce z webu i zpětnou vazbu
Získávejte nové zájemce o spolupráci z vašeho webu nebo sociálních sítí! Ve formuláři se můžete rovnou zeptat, o co má klient zájem (např. Investice, Úvěr, Pojištění), všechny informace se vám propisují přímo do Anabix CRM. Modul formuláře navíc využijete i pro získání zpětné vazby formou Dotazníků.
Stránka kontaktu
Srdce vašeho podnikání
Všechno důležité, co potřebujete o zájemcích, zákaznících či spolupracovnících vědět, najdete na kartě Kontaktu. Pro specifické informace, jako jsou Zájmy, Preference, Datum narození, si snadno vytvoříte Vlastní pole. Na kartu si zapíšete či nahrajete záznam ze schůzky, vytvoříte úkol nebo poznačíte, které finanční produkty s klientem řešíte.
Seznamy
Mějte pořádek v kontaktech jednou pro vždy
Kontakty si třiďte do skupin podle finančních produktů, které u vás klienti využívají, z jakého zdroje jste kontakt získali, podle poradce, který se o kontakty stará či podle jiného pro vás důležitého kritéria. Každý kontakt může být ve více seznamech. Na seznamy lze navázat i uživatelské oprávnění, takže může každý poradce vidět jen svoje kontakty.
Obchodní případy
Sledujte potenciální i rozjednané zakázky
Na rozjednané finanční produkty si zakládejte obchodní případy, pod ně si můžete přiřazovat komunikaci formou aktivit i úkolů. Založte si také vlastní pole, které určují specifické informace k dané zakázce – pravděpodobnost úspěchu, mezistavy, důležité termíny, cílové částky apod.
Triggery
Automatizujte svoji práci s Anabixem
Pro hladký průběh práce s klientem si nastavte automatizaci jednotlivých kroků, které musíte udělat pro zdárné uzavření smlouvy. Skrz automatizaci lze také přeřazovat klienty v seznamech, hlídat termíny nebo neaktivitu v komunikaci s klienty. Spouštěčem akce může být třeba vybraná hodnota ve vlastním poli u aktivity nebo dokončení minulého úkolu.
A to není zdaleka všechno!
Podívejte se na přehled všech funkcí Anabix CRM
Nebo si rovnou založte testovací účet a domluvte si úvodní konzultaci
Reference našich zákazníků
„Myslím si, že CRM je nedílnou součástí úspěšné firmy. Informace o klientech jsme uchovávali v tabulkách či papírové evidenci. Anabix CRM nám umožnil pracovat jednoduše, efektivně, přehledně a s informacemi, které potřebujeme. Na kartě klienta nyní dohledáme vše, co je pro nás důležité. Od prvního kontaktu až po sepsání smlouvy na realizaci digitalizace projektu.“
„První klienty jsme ve firmě evidovali pouze v excelovských tabulkách, ale už tehdy nám bylo jasné, že budeme potřebovat systematičnost CRM systému. Anabix CRM jsme zvolili díky cenové dostupnosti, možnosti napojení na všechny další systémy, které k práci se zákazníky využíváme a především tomu, že jde o český systém. Všechny informace máme přehledně na jednom místě a práce je tak snadnější. Chválím si také automatické napojení na webovou stránku i mailing.“
"Základem jakéhokoliv obchodu je vztah se zákazníkem. Vztah se buduje dlouho a je založen na tom, že aktivity provádím včas a přesně v termínu, kdy jsem zákazníkovi slíbil (přijdu na schůzku, na kterou jsme se s klientem domluvili, a zavolám tehdy, kdy jsem zavolat slíbil). V případě, že již je klientů více, neumím si představit řízení vztahu se zákazníky jinak než pomocí CRM. Mou představu jednoduchého a přehledného systému Anabix naprosto splňuje. Tým Anabixu také zapracoval mé požadavky."