Anabix CRM pro obor NEZISKOVKY
Podpořte svoji charitativní činnost
Evidujte si informace o dárcích a dobrovolnících. Přehled nad každým projektem či akcí je k nezaplacení.
S Anabix CRM budete vaše aktivity řídit efektivněji.
V oboru NEZISKOVKY využijete:
Stránka kontaktu
Srdce vašeho podnikání
Najdete na ní všechno důležité, co potřebujete vědět o svých dárcích, sponzorech a lidech, co jim pomáháte. Pro informace typu Zájmy, Potřeby, Oblast, Zdravotní či jiná specifika si snadno vytvoříte Vlastní pole. Na kartu si zapisujete či nahráváte záznamy ze schůzek či telefonátů, na kartu se vám také automaticky načítají kopie e-mailové pošty.
Seznamy
Mějte pořádek v kontaktech jednou provždy
Kontakty si třiďte do skupin podle potřeby péče, lokace nebo člena týmu, který se o kontakty stará. Každý kontakt může být ve více seznamech. Na seznamy lze navázat i uživatelské oprávnění, takže může každý spolupracovník klidně vidět jen svoje kontakty.
Webové formuláře
Sbírejte zájemce z webu i zpětnou vazbu
V Anabixu si vytvářejte formuláře, které umístíte k sobě na web nebo vložíte formou odkazu do příspěvků na sociální sítě. Můžete pře ně poptávat dárce, nabírat nové spolupracovníky nebo sbírat žádosti o pomoc. Modul se vám bude hodit i pro tvorbu dotazníků se žádostí o zpětnou vazbou.
Triggery
Automatizujte svoji práci s Anabixem
Úsporu času i jistotu, že na nic důležitého nezapomenete, vám hlídá automatizace. Přes automatizaci můžete zadávat úkoly svým spolupracovníkům, hlídat si důležité termíny u dárců a neaktivitu v komunikaci u vybraných skupin vašich klientů. S nastavením procesů vám rádi pomůžeme.
Přehledy a Reporty
Pořádek v datech se vám vyplatí
Díky přehledům v Anabixu snadno zjistíte, kdo se o jaké klienty stará, jak často klienty navštěvuje či jim telefonuje. U dárců můžete sledovat výši a četnost jejich finančních příspěvků. Výsledný přehled si můžete také vyexportovat pro další použití.
Poskytujeme výhody pro neziskové organizace.
Pokud se věnujete charitativní činnosti, s Anabix CRM získáte výhodnější cenu, pro bližší informace nás kontaktujte!
Rádi vás také podpoříme na našem webu i sociálních sítích.
A to není zdaleka všechno!
Podívejte se na přehled všech funkcí Anabix CRM
Nebo si rovnou založte testovací účet a domluvte si úvodní konzultaci
Reference našich zákazníků
„Bez CRM systému se v ParaCENTRU Fenix neobejdeme, pracujeme s ním opravdu každý den. Anabix je velice intuitivní při vytváření a doplňování databáze firemních i individuálních dárců, nastavení jednotlivých cílů v daném roce, efektivní ve vyhledávání informací o konkrétním dárci a při analýze reálných vs. plánovaných darů. Nemohu opomenout vstřícnou podporu Anabixu. Máte-li jakýkoliv problém s nastavením, téměř ihned na daný problém reagují a se vším ochotně pomáhají.“
„Anabix používáme čtvrtým rokem (od roku 2019) a jsme spokojeni. Jde o přehledný CRM systém, který splňuje požadavky naší asociace. Máme vše důležité na jednom snadně dostupném místě. Naučit se s Anabixem pracovat je snadné, oceňujeme skvělý servis a možnost konzultací.“
„Do Anabixu jsme v TOTEMu převedli naši agendu a komunikaci k dárcovství, firemní podpoře a partnerství s dalšími organizacemi, se kterými spolupracujeme a navzájem se podporujeme. Vyhovuje nám možnost sdílení úkolů, okamžitý přehled o stavu jednání, různé způsoby filtrování či exportování. V nejbližším období se připravujeme i na automatizované procesy a propojení s dalšími systémy – dárcovskou platformou a e-mailingovou službou. Jako nezisková organizace jsme uvítali možnost okamžitého nasazení systému bez jeho zdlouhavého nastavování a to za zvýhodněnou cenu. Osobně oceňuji pravidelný a aktivní zájem konzultantů z Anabixu o fungování aplikace a velmi vstřícnou podporu."