Anabix CRM pro obor OBCHOD
Pracujte dle libosti v kanceláři i na cestách
Mějte přehled 24/7.
K důležitým informacím se dostanete v počítači i mobilu.
S Anabix CRM vám stačí pouze internetové připojení.

V oboru OBCHOD využijete:

Stránka kontaktu
Srdce vašeho podnikání
Na kartě kontaktu najdete všechny pro vás důležité informace. Zapisujte si zde záznamy ze schůzek či telefonátů a rozdělujte úkoly. Kartu kontaktu si snadno zobrazíte také na svém mobilním telefonu – nemusíte stahovat žádné aplikace, stačí se do systému přihlásit na vašem mobilu přes libovolný prohlížeč a systém vám mobilní verzi sám nabídne.
Seznamy
Mějte pořádek v kontaktech jednou provždy
Kontakty si třiďte do skupin podle budoucího zájmu klientů, podle lokace, aktuálních zákazníků, se kterými obchod aktuálně řešíte nebo třeba podle obchodníka, který se o kontakty stará. Každý kontakt může být ve více seznamech. Na seznamy lze navázat i uživatelské oprávnění, takže může každý obchodník vidět jen svoje kontakty.


Obchodní případy
Sledujte potenciální i rozjednané zakázky
Na jednotlivé zakázky si vytvářejte obchodní případy, k nim si připravte vlastní pole pro sledování stavu zakázky, důležité termíny nebo částky. Zápisy či nahrávky ze schůzek a telefonátů si přiřazujte rovněž pod jednotlivé obchodní případy, stejné platí i pro úkoly, které si dáte sami sobě nebo delegujete na druhé.
Triggery
Automatizujte svoji práci s Anabixem
Úsporu času i jistotu, že na nic důležitého nezapomenete, vám hlídá automatizace. Nastavte si posloupnost jednotlivých úkolů pro nejčastější typy zakázek, hlídejte termíny, počet dnů od poslední objednávky či schůzky s klientem nebo navažte vytváření úkolů přímo na výstupy z jednotlivých schůzek. S nastavením automatizace vám rádi pomůžeme.


Přehledy a Reporty
Pořádek v datech se vám vyplatí
Mít přehled nad zakázkami, klienty i prací jednotlivých obchodníků je důležité, proto najdete v Anabixu přehledy dle Obchodních případů, Kontaktů, Aktivit i Úkolů, stejně tak souhrnné reporty. Snadno tak zjistíte kolik měl, který obchodník schůzek a telefonátů za určité období, kolik objednávek a v jaké hodnotě.
A to není zdaleka všechno!
Podívejte se na přehled všech funkcí Anabix CRM
Nebo si rovnou založte testovací účet a domluvte si úvodní konzultaci

Reference našich zákazníků

„Všechny informace o klientech jsme uchovávali ve složkách v Outlooku a obrovských XLS souborech, které evidovaly až 5 let záznamů a komunikace z prvních let firmy. Jakékoli exporty, reporty a výstupy byly velmi pracné a zpomalovaly náš zákaznický servis. S Anabix CRM máme lepší přehled o práci našich obchodníků, zpětné vazbě našich klientů a můžeme lépe plánovat kampaně a marketingové aktivity.“
Vyzkoušeli jsme několik CRM systémů, ale až Anabix jsme začali opravdu používat. Díky jeho ON-LINE dostupnosti ho náš obchodní i realizační tým používá kdykoli a odkudkoli. Za pomocí Anabixu máme opravdový přehled a zlepšili jsme tak naší efektivitu práce. Anabix je přehledný a intuitivní.
„Dlhšiu dobu sme sa rozhodovali, ktorý CRM systém zaradit do našej firemnej komunikácie. Rozhodli sme sa pre Anabix. Prostredie je velmi natívne – vyhovuje nám "all in one page" prostredie. Nespornou výhodou je prepojenie a synchronizácia so SmartEmalingom. Oceňujem taktiež technickú podporu od tvorcov programu, hlavne v začiatkoch práce s aplikáciou.