Chodí vám poptávky či zadání zakázek primárně do e-mailu? Pak vás zaujme scénář spojení Anabix CRM a platformy Make. Scénář automaticky vytváří kontakty a obchodní případy v Anabixu přímo z došlých e-mailů. Není třeba e-mail nikam přeposílat, stačí přesunout do vybrané složky v e-mailovém klientu a o ostatní se postará Integromat.
O službě Make a dalších scénářích se dočtete v článku – Anabix CRM je součástí platformy Make. Vytváření obchodních případů přes Make je předpřipraveno pro Microsoft 365 – Outlook a Google – Gmail, zprovoznit to však lze i u dalších e-mailingových služeb podporujících protokol IMAP.
Přijatý nebo odeslaný e-mail přesunete do zvolené složky, např. NEW LEADS (jméno složky si zvolíte dle potřeby, měla by být na začátku prázdná)
Scénář v Make, který se spouští 1x za 15 minut (frekvence závisí na vybraném tarifu) provede následující operace:
Poslední akcí scénáře je “úklid”. E-mail, který je výše popsaným způsobem zpracován, se následně automaticky přesune do předpřipravené složky NEW LEADS – DONE (složka může mít libovolný název, který si zvolíte). V této složce se budou postupně archivovat e-maily, ze kterých vznikly obchodní případy v Anabixu.
Jaké jsou předpoklady pro správné fungování této funkce? Co potřebujete?
Tento scénář pro vás připravil náš externí spolupracovník a specialista na Make, Eduard Hlava. Potřebujete pomoci s nastavením scénáře? Pak on je pro vás správnou volbou. Kontaktujte jej na e-mail: eduard@hlava.net nebo přes webové stránky www.hlava.net.
Pokud máte další dotazy k Anabix CRM či Make napište nám na anabix@anabix.cz.