Většina uživatelů Anabixu používá obchodní případy k definování časově omezených činností pro konkrétního klienta. Pod tyto případy pak sdružuje jednotlivé úkoly. Obchodním případem tak může být nová zakázka, konkrétní realizace nebo časově omezený zákaznický servis. Jeden obchodní případ se nejčastěji váže na jeden kontakt (klienta). Co když ale potřebujete založit obchodní případ, do kterého je zainteresovaný klient, dodavatel...
Součástí informací o zákazníkovi je i přehled vystavených faktur. Anabix CRM lze propojit hned s několika fakturačními systémy. Kromě toho, že faktury vidíte na kartách jednotlivých firem a kontaktů, můžete je přiřazovat i pod konkrétní obchodní případy a sledovat součty fakturovaných částek podle různých kritérií. Faktury z propojených online fakturačních systémů Fakturoid, FAPI, iDoklad, SuperFaktura a ZohoInvoice se vám automaticky vytváří v rámci pravidelných synchronizací....
„Související kontakty a firmy“: praktická funkce Anabix CRM. Provážete jeden kontakt k dalším souvisejícím. Propojujte a získejte o všem přehled.
Při ručním zadávání nového kontaktu podle e-mailové adresy dostanete upozornění, zda kontakt se stejnou adresou již existuje (to platí i v případě, že používáte uživatelské role s omezeným přístupem). Totéž se vám pohlídá také u zadání IČ firmy nebo při hromadném importu kontaktů či firem. Nový kontakt jednoduše přidáte přes tlačítko „+“ v levném menu. Zde vyplníte veškeré informace, které...
Nabízíte konzultace, pronajímáte krátkodobě prostory nebo nabízíte služby, u kterých si mohou vaši klienti předem rezervovat termín? Pak vás jistě potěší propojení Anabixu s rezervačním systémem Citydiář. A jak to funguje? Na svůj web si umístíte jeden či více rezervačních formulářů a po vyplnění rezervace zájemcem, jej okamžitě najdete v Anabixu včetně vytvořeného úkolu k vybranému termínu a času. Co k tomu potřebujete? 1)...
Zabudovaný kalendář přímo v Anabixu nenajdete, úkoly typu schůzek a důležitých hovorů si však můžete přenést do svého Google kalendáře. Své Google kalendáře si napojíte přes Nastavení – Služby – Google, kliknutím na tlačítko „Přidat Google účet„. Po přidání účtu se vám nabídnout všechny vaše kalendáře, ke kterým má váš připojený Google účet oprávnění. Zaškrtnutím boxu zvolíte kalendáře, do kterých...
Asi znáte situaci, kdy se potřebujete rychle podívat, kde sídlí váš zákazník. Nebo vaše obchodníky zajímá, jaké klienty mají v určité oblasti (městě, okrese). I tohle je možné v Anabix CRM. Kde to najdete? Adresu sídla firmy si jednoduše zobrazíte jedním kliknutím na adresu, kterou máte zapsanou na kartě příslušné firmy. Stejné uděláte i v případě potřeby zobrazit adresu doručovací, která je...
Fakturační systém FAPI je unikátní v možnosti vytváření prodejních formulářů a jejich umístění přímo na web. Umí také zasílat vystavené faktury přímo na emaily zákazníků a pohlídá jejich uhrazení. Dokonce lze ve FAPI nastavit sérii upomínek, které zákazníky upozorňují nebo lze nastavit spárování s bankou. Nemusíte kontrolovat připsání platby na váš bankovní účet nebo urgovat telefonicky klienty hned po uplynutí doby splatnosti. Jak...
Propojení fakturačního systému na Anabix se vám bude hodit například ve chvíli, kdy chcete mít přehled o všech fakturách konkrétního klienta. Po propojení obou systémů se budou faktury objevovat přímo na kartě kontaktu. Budou k nim mít přístup i kolegové, kteří jinak fakturační systém nepoužívají. Ti, kdo mají příslušná oprávnění se v detailu faktury prokliknou do fakturačního systému. Aby vše fungovalo k vaší plné...
„Zapomeňte na vzory faktur v Excelu a složité účetní systémy. Fakturoid zjednoduší vše, co s fakturami děláte.“ Tento slogan najdete na úvodní stránce online fakturačního systému Fakturoid. Důvodem, proč jej zmiňuji, je možnost napojení tohoto fakturačního systému na Anabix. Nastavení najdete v aplikaci přes menu Nástroje – Služby – Faktury – Fakturoid. Stačí vyplnit údaje dle návodu a můžete sledovat přímo na kartách kontaktů přehled...
Anabix CRM se umí propojit už i s online fakturačním systémem SuperFaktura a to nejen pro českou, ale i slovenskou verzi. Přehled o fakturách na jednom místě.
Anabix CRM automaticky vytváří kopie příchozí a odchozí e-mailové pošty a přiřazuje ji na jednotlivé karty kontaktů podle vyplněných e-mailových adres. Napojením svých e-mailových schránek na Anabix CRM tak získáte o veškeré komunikaci se zákazníky perfektní přehled. Do Anabix CRM se e-maily pouze kopírují. Jejich originály zůstávají v poštovních schránkách a na serveru. Anabix CRM nenahrazuje poštovního klienta, který má za úkol e-maily...
Pokud máte mobilní telefon s operačním systémem Android, můžete si jej spárovat přes platformu Make do Anabix CRM a nechat si vytvářet kopie SMS zpráv nebo notifikace o přijatých či uskutečněných hovorech. Logika spojení je v kontrole kontaktu podle telefonního čísla, případném vytvoření nového kontaktu a následné zapsání aktivity typu SMS nebo hovor na kartu kontaktu. Scénář v Make může vypadat následovně: Informace...
V Anabixu lze nastavit propojení s e-mailovými účty vaší firmy, díky čemuž dostanete do aplikace i vaši e-mailovou komunikaci. Přímo na karty klientů se vám budou ukládat kopie příchozí a odchozí pošty. Nahrávání e-mailů z Microsoft 365 a Google má svá specifika a věnují se jim samostatné návody. Pro nastavení propojení u ostatních provozovatelů jděte na NASTAVENÍ –> SLUŽBY –> EMAILOVÉ ÚČTY. Přidání nového e-mailu,...
Zde najdete nejčastější otázky uživatelů k nastavení emailových účtů. Co propojení emailových účtů obnáší? Synchronizace umožňuje automaticky vytvářet kopie odchozí a příchozí pošty u kontaktů, které máte nebo chcete mít v Anabixu. Celou komunikaci s daným kontaktem tak máte přehledně na jedné stránce. Jak zprovozním propojení s mým emailovým účtem? Ve formuláři, který naleznete v NASTAVENÍ –> SLUŽBY –>EMAILOVÉ ÚČTY –> tlačítko PŘIDAT,...