Jak vytvořit šablonu úkolů

Pro pravidelně zadávané úkoly se vám bude hodit šablona úkolů. Ušetříte tak čas opakovaným vypisováním stejného textu úkolu. Šablony budete potřebovat také pro nastavení automatizace – triggerů (viz. návod „Nastavení triggeru pro automatizaci procesů„)

Šablonu úkolu vytvoříte přes zelené menu vlevo „Karta úkoly“ a volbu vpravo nahoře „Šablony úkolů„.

Kliknutím na tlačítko + vytvoříte novou šablonu.

Vyplníte si údaje, které se budou objevovat v dané šabloně. Zvolit je třeba Název úkolu, stav úkolu a řešitele úkolu (řešitele můžete dát konkrétního uživatele nebo využít volbu „vlastník kontaktu“, která přiřadí řešitele toho, kdo je vlastníkem kontaktu, ke kterému se úkol bude vázat).

Variabilně lze vybrat autora zadaného úkolu, prioritu úkolu, počet dnů do termínu (za kolik dní od vytvoření úkolu ze šablony bude stanoven termín úkolu), strávený čas (odhadovaný čas potřebný na úkol), propsání úkolu do napojeného Google kalendáře (viz. nápověda „Jak napojit a používat Google kalendář s Anabixem„), zadat úkol jako opakovaný (info v nápovědě „Jak fungují v Anabixu opakované úkoly„), vyplnit některé vlastní pole (viz. návod „Jak přidat vlastní pole?„), zadat upozornění některému z uživatelů (přijde mu notifikace emailem o vytvoření úkolu, jeho změnách i dokončení) a přidat vysvětlující poznámku pro řešitele. Pak dáte „Uložit„.

Na přehledu vytvořených šablon je můžete znovu upravovat nebo mazat či přidávat další šablony.

Při ručním vytváření úkolů na kartě kontaktu se vám šablona nabídne a můžete ji vybrat.

V případě jakýchkoli dotazů k tomuto přidání aktivit nám napište na anabix@anabix.cz
Rádi vám s nastavením pomůžeme.

Komentáře